Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی در نشست توجیهی داوران مسابقات مجازی مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مقطع تحصیلی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات شرکت و آثار برتر مرحله شهرستانی به استان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحویل آثار مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از تاریخ ششم تا هشتم خرداد ماه سال جاری به صورت مجازی انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به زمان داوری آثار ارسالی، ادامه داد: داوری آثار برتر مرحله شهرستانی از تاریخ هجدهم تا بیت و یکم همین ماه به صورت مجازی توسط داوران مجرب استانی انجام می‌شود.

نریمانی یادآور شد: آثار برتر مرحله استانی جهت ارسال به مسابقات کشوری در تیر ماه ۹۹ طبق جدول زمانبندی ارسالی توسط وزارت آماده و ارسال خواهد شد.

کد خبر 4934080

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان فعالیت های فرهنگی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی