Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: شهروندان می‌توانند نامه‌های اداری خود را به جای تحویل به دبیرخانه ادارات به دفاتر پیشخوان دولت تحویل دهند.

سودابه رادفرد در بازدید سرزده‌ای که به همراه زهرا صیادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از دفاتر پیشخوان دولت استان داشت، با اشاره به اینکه خدمت جدید مکاتبات اداری در ایام کرونا به خدمات دفاتر پیشخوان افزوده شد، گفت: مردم می‌توانند نامه‌های  اداری خود را به جای دبیرخانه ادارات به دفاتر پیشخوان تحویل دهند و دفاتر ملزم به پذیرش و ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در روند خدمت‌دهی دفاتر پیشخوان، با مراجعه به سایت www.195.cra.ir یا تماس با شماره رایگان سه رقمی 195 بدون نیاز به کد و قابل راهیابی از سراسر کشور، شکایات خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

در این بازدید که دفاتر متعدد مورد ارزیابی قرار گرفتند پرونده دفاتر متخلف که تخلفاتی مانند عدم حضور دارنده پروانه در محل،  دریافت تعرفه بیش از تعرفه مصوب،   تعطیل بودن در ساعت  کار و غیره را داشتند به کمیته تخلفات اداره کل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان ارجاع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۵ اردیبهشت‌
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت