Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@16:09:21 GMT

نماز عید فطر پشت درهای بسته مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۷۶۰

نماز عید فطر پشت درهای بسته مسجدالاقصی

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ورودی مسجدالاقصی مانع ورود نمازگزاران فلسطینی در روز عید فطر شدند و بسیاری از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ورودی مسجدالاقصی مانع ورود نمازگزاران فلسطینی در روز عید فطر شدند و بسیاری از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این درگیری پس از آن رخ داد که نظامیان اسرائیلی حضور خود را در حیاط مسجد الاقصی افزایش دادند و با نصب موانع بزرگی مانع ورود نمازگزاران فلسطینی به مکان مقدس مسلمانان شدند.

 

نیروهای رژیم همچنین در باب الاصبات (دروازه شیرها) بیت المقدس به فلسطینی هایی که قصد ورود به شهر را داشتند حمله کردند و آنها را زخمی کردند.

 

امسال فقط مسئولان سازمان وقف اسلامی موفق به اجرای نماز عید در مسجد الاقصی شدند.

 

هر ساله ده ها هزار فلسطینی در مسجد الاقصی در عید سعید فطر نماز می خوانند. امسال با وجود شیوع ویروس کرونا مسجدالاقصی درهای خود را به روی نمازگزاران باز کرده بود.

 

فلسطینی ها در خارج از دروازه های بسته منتهی به مسجد الاقصی نماز خواندند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: فلسطینیها مقاومت فلسطین فلسطین مسجد الاقصی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی

یک مقام ارشد فلسطینی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی از افزایش چشمگیر تعداد شهروندان فلسطینی دربند اسرائیل از زمان عملیات طوفان الاقصی بدین سو خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ «قدوره فارس»، رییس شورای رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی در نشستی رسانه ای از افزایش چشمگیر آمار اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 خبر داد.

فارس در این نشست رسانه ای اعلام کرد تا قبل از عملیات طوفان الاقصی آمار اسرای فلسطینی دربند اسرائیل از پنج هزار نفر فراتر نمی رفت اما این رقم اکنون بدون محاسبه اسرای نوار غزه از 12 هزار نفر عبور کرده است.

رییس شورای اسرا و آزادگان فلسطینی از افزایش 130 درصدی تعداد اسرای فلسطینی از روز عملیات طوفان الاقصی بدین سو خبر داد.

حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماستحماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند




فارس همچنین با اشاره به شکنجه و آزار اسرای فلسطینی، از شهادت 16 اسیر فلسطینی در زمان اسارت در زندان ها و بازداشت گاه های رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • (تصاویر) مسجد الاقصی در گرد و خاک شدید
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی