Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون کشورمان روز گذشته در سن ۸۸ به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. درگذشت این هنرمند ارزنده و باسابقه کشورمان با واکنش هنرمندان همراه بود.

اخبار چهره ها - نعیمه نظام دوست ، یکی از هنرمندان زن کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به درگذشت صدیقه کیانفر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پست نوشت: « همیشه رفتن آدم‌ها برام سخته، چه با کسی کار کرده باشم چه کار نکرده باشم، چه از نزدیک دیده باشم چه ندیده باشم، چه آشنا باشه چه غریبه، اگه باهاش خاطره داشته باشم که وای به اون روز، کلا هنوز نتونستم با مرگ کنار بیام، و اینقدر این مسئله برام سخته که از بچگی باهاش درگیرم، بانو کیانفر هنرمند شریف و مهربانی بودند که افتخار کار کردن و شاگردی کردن رو خدمتشون نداشتم ولی چندباری که از نزدیک دیده بودمشون اینقدر عشق و مهربونی بهم هدیه دادند که رفتنشون واقعا غمگینم کرد، حال دلم بد میشه از رفتن بزرگترهامون و بدتر از اون اینه که هیچکسی جاشون رو نمیگیره. روحتون شاد باشه بانوی مهربون هنرمند این سرزمین، لبخند زیبا و مهربونیتون از یادم نمیره، برامون دعا کنید عاقبت به خیر باشیم همه، که امروز یا فردا دور هم جمع خواهیم شد در جای دیگه، این دنیا فانی و ما برای هیچ باهم میجنگیم و یادمون میره که هممون رفتنی هستیم به جای دیگه.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نعیمه نظام دوست صدیقه کیانفر صدیقه کیانفر نعیمه نظام دوست بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس