Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:59:58 GMT

کرونا در روسیه|سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۸۸۱

کرونا در روسیه|سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

پس از آنکه هفته گذشته نخست وزیر روسیه از بیماری کووید-۱۹ بهبود یافت، شب گذشته سخنگوی دفتر ریاست جمهوری این کشور نیز پس از انجام معالجات لازم برای درمان عفونت ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه شب گذشته اعلام کرد که پس از انجام معالجات لازم برای درمان بیمار کووید-19 که آزمایش وی مثبت شده بود، از بیمارستان مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف گفت: "من از بیمارستان مرخص شدم. البته فعلاً در خانه قرنطینه خواهم بود، ولی قصد دارم به تدریج از خانه کار خود را شروع کنم.

سخنگوی کرملین به همراه همسرش، تاتیانا ناوکا (قهرمان سابق المپیک روسیه)، در تاریخ 12 ماه مه (23 اردیبهشت) به دلیل مثبت شدن آزمایش ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شده بودند.

همسر پسکوف هم پیشتر، در تاریخ 21 ماه مه (اول خرداد ماه) از بیمارستان مرخص شد.

پیش از این نیز در تاریخ 19 مه سال 2020 (30 اردیبهشت ماه)، "میخائیل میشوستین" نخست وزیر روسیه که از اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) تحت معالجه ویروس کرونا قرار داشت، از بیمارستان مرخص شده و انجام وظایف خود در سمت رئیس کابینه وزراء را از خانه بر عهده گرفت. "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه نیز وی را مجدداً به سمت نخست وزیری منصوب کرد.

بهبودی نسبی وضعیت جسمانی نخست وزیر روسیهتازه‌ترین وضعیت جسمانی نخست وزیر روسیه پس از ابتلا به کرونانخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

انتهای پیام/ 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه بیمارستان مرخص نخست وزیر روسیه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد

سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) تایید کرد که نیروهای صلحبان روسیه که در قره‌باغ مستقر بودند، در حال خروج از این منطقه هستند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد نیروهای صلحبان روسیه در حال خارج‌ شدن از منطقه «قره‌باغ کوهستانی» هستند.

پسکوف در یک نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا خروج نیروهای صلحبان روسیه از قره‌باغ صحت دارد، گفت: «بله، درست است.»

قره‌باغ منطقه‌ای است واقع در خاک جمهوری آذربایجان که تا چندی پیش اکثر ساکنان آن ارمنی‌تبار و به دولت ایروان نزدیک بودند. باکو در سپتامبر ۲۰۲۳ با حمله‌ای ناگهانی به این منطقه، دوباره کنترل قره‌باغ را در دست گرفت و تقریبا تمام ساکنان محلی آن به ارمنستان گریختند.

در یک سال گذشته و با مسلط‌شدن جمهوری آذربایجان بر قره‌باغ در حمله‌ای کوتاه و سریع، روابط مسکو و ایروان به تیرگی گراییده و خروج نیروهای صلحبان روسیه در قره‌باغ نیز گام تازه‌ای در مسیر سرد شدن روابط روسیه و ارمنستان است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد