Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ در تعطیلی موسوم به روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا و آغاز رسمی تعطیلی‌های تابستانی به زمین گلف باشگاه خود در استرلینگ، ویرجینیا رفت و ترجیح داد به جای فکر کردن به مهار کرونا، در پی یافتن راهی برای فرستادن توپ به حفره با کمترین تعداد ضربه باشد. او روزهای شنبه و یکشنبه را در باشگاه گلف گذراند و آخر وقت خود را به زدن توییت‌های شخصی علیه زنان سرشناس دنیای سیاست گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله چهره‌هایی که این بار هدف دشمنی رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفتند می‌توان به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده و استیسی آبرامز، چهره تازه دنیای سیاست دموکرات‌ها اشاره کرد. ترامپ در توییت‌هایش به چهره و وزن این دو سیاستمدار زن پرداخت و البته فراموش نکرد رقیب پیشین خود هیلاری کلینتن را هم از زخم زبان‌هایش بی‌نصیب نگذاشت. او صبح دوشنبه پیش از حضور در قبرستان ملی آرلینگتن در ویرجینیا برای ادای احترام به کشته‌های جنگ، سراغی هم از جو بایدن، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ گرفت و او را حسابی نواخت.

حمله کردن به باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین و نواختن رسانه‌ها دیگر کارهای ترامپ پیش از رسیدن به قبرستان بود. او در توییت خود از حضور در باشگاه گلف در اوج بحران کرونا پس از حدود سه ماه دفاع کرد و نوشت: «رسانه‌ها بیمار و دغلکارند و تصویری واژگون و نادرست از من ارائه می‌دهند. خبرهای جعلی و فاسد بسان یک گناه مرگبار می‌مانند و من می‌دانستم این بار هم همان ماجراها رخ می‌دهد.» این جمله‌ها کمتر از یک ساعت پیش از حضور او بر مزار سرباز گمنام همراه معاونش مایک پنس و وزیر دفاع، مارک اسپر نوشته شد.

بخش عجیب‌تر توییت ترامپ حمله به بایدن و اوباما بود. او در انتقاد از رسانه‌ها برای پوشش دادن دو روز حضورش در زمین گلف نوشت: «آنها به ضعف اخلاق کاری جوی خواب‌آلو اشاره نمی‌کنند و یادشان رفته است اوباما تمام وقت خودش را در زمین گلف می‌گذراند.» بر اساس آمار سایتی که حساب و کتاب گلف بازی کردن ترامپ را ثبت می‌کند، رئیس جمهوری آمریکا از ژانویه ۲۰۱۷ تا امروز ۲۵۱ روز را در زمین گلف گذرانده که هزینه آن برای مالیات‌دهنده‌های آمریکایی ۱۳۴ میلیون دلار می‌شود. اوباما در هشت سال حضور در کاخ سفید فقط ۳۰۶ بار گلف بازی کرده بود.

کد خبر 514914 برچسب‌ها انتخابات 2020 آمريكا آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمريكا آمریکا دونالد ترامپ زمین گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند هفته برگزاری بازی‌های استقلال پیش از دیدارهای پرسپولیس، دیدار حساس آبی‌های تهران مقابل شمس آذر قزوین به زمانی بعد از مسابقه پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان افتاد. اتفاقی که پس از مدت‌ها استقلال را در فشاری تجربه نکرده نسبت به هفته‌های گذشته قرار داد.

جواد نکونام این بار با علم به نتیجه رقیب سنتی و قرار گرفتن در رده پایین‌تر از آنها پیش از برگزاری مسابقه، تیمش را با هیجان بیشتری راهی زمین کرد تا به هر قیمتی که شده صدر جدول را برای هواداران استقلال پس بگیرد. هوادارانی که با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی در عصر یک روز تعطیل به واقع زمینه برتری آبی‌ها را فراهم کرده بودند.

مسابقه‌ای که تا دقیقه ۸۰ آسوده‌ترین تماشاگر آن جواد نکونام از روی سکوهای ورزشگاه بود، ناگهان به برزخ هواداران استقلال تبدیل شد تا آنها در بیم و امید حفظ یا از دست رفتن پیروزی حملات خطرناک شاگردان دقیقی روی دروازه خود را تماشا کنند.

در این بین استرس هیچ کسی با جواد نکونام قابل مقایسه نبود. مردی که دقایق قبل روی سکوها با خوشحالی ژست فتح گرفته بود و بازگشت به صدر جدول را پیش از اتمام بازی جشن می‌گرفت، ناگهان به یکی از مضطرب‌ترین نفرات حاضر در ورزشگاه تبدیل شد.

می‌گویند مربیگری از آن جهت سخت و دشوار است که سرمربی هیچ تسلطی بر اتفاقات درون زمین در لحظه‌های کلیدی ندارد و آنچه که پیش از بازی به شاگردان خود می‌آموزد و آن توصیه‌هایی که از کنار زمین می‌کند، تنها دستاویز او برای تغییر نتیجه است.

در این مسابقه اما نکونام به اندازه هدایت کردن از کنار زمین هم حق دخالت در روند بازی را نداشت و این بیش از هر چیز دیگری روی اعصاب سرمربی بود که در تمام بازی‌های تیمش از دقیقه یک تا سوت پایان مسابقه حتی یک لحظه از کنار خط تکان نمی‌خورد.

نکونام در نهایت توانست برخلاف بازی با مس رفسنجان این بار هواداران پرشور حامی خود را با رضایت کامل از نتیجه به خانه‌ها بفرستد. هوادارانی که حمایت بی چون و چرای آنها از کاپیتان سابق تیم ملی او را در قوی‌ترین موقعیت ممکن در باشگاه استقلال قرار داده و نکونام هم به خوبی به جایگاه خود واقف است.

کما اینکه خوشحالی‌های بی حد و حصر روی سکوهای آزادی نیز احتمالاً نشئت گرفته از مسئولیتی است که هواداران استقلال روی شانه‌های او قرار دادند.

حالا نکونام به اندازه شماره محبوب دوران بازی خود، تا قهرمانی استقلال مسابقه پیش رو دارد و هواداران امیدوارند سرمربی محبوبشان در این هفته‌های پایانی هم مثل ۵ دقیقه پایانی مسابقه مقابل شمس آذر مقاومت کرده و یک قهرمانی کاملا غیر منتظره را برای آنها رقم بزند.

????عکس ها: مهدی زارع

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر