Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز و فردا (۶ و ۷ خرداد) در برخی استان‌های کشور وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز و فردا (۶ و ۷ خرداد) در بخشی از مناطق ساحلی دریای خزر و در ساعات بعد از ظهر در دامنه‌های شرقی زاگرس واقع در استان‌های مرکزی، قم، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، بخش‌های از فارس و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز ، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۸ و ۹ خرداد) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت اظهارکرد: روز پنجشنبه در برخی مناطق دامنه‌های شرقی زاگرس ، سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و روز جمعه در دامنه‌های البرز غربی در استان‌های قزوین، زنجان و غرب سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان روز شنبه (۱۰ خرداد) این شرایط در سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه زابل و شرق خراسان جنوبی و با احتمال کمتر روز چهارشنبه (۷ خرداد) در جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد وخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد شد.

وی در ادامه گفت: از اواخر امروز تا بعد از ظهر پنجشنبه (۶ تا ۸ خرداد) به سبب وزش باد شدید، مناطق شمالی خلیج فارس به ویژه سواحل استان بوشهر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ خرداد) کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش پراکنده و حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۸ خرداد) نیز کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش پراکنده باران هواشناسي گرد و خاک وزش باد پیش بینی می شود بارش پراکنده بعد از ظهر دریای خزر وزش باد ۷ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در روز دوشنبه آسمان زنجان صاف گاهی با افزایش ابر همراه بوده و در بعد از ظهر شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی وضعیت جوی در روز سه‌شنبه را صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش خفیف باران توصیف کرد و گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان زنجان صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر دارای وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: از روز جمعه هفته جاری با عبور امواجی از منطقه شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از روز جمعه هفته جاری تا یکشنبه هفته بعد شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد، ادامه داد: این وضعیت به شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

رحمان‌نیا با بیان اینکه دمای هوای استان طی روزهای آتی افزایش می‌یابد، یادآور شد: در شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقطه استان زنجان بودند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر یک و ۱۷ درجه، خرمدره سه و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار هفت و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۸ درجه و ماهنشان پنج و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 6078563

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • پیش‌بینی بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • ادامه بارندگی ها در استان سمنان
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان