Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:04:20 GMT

قدوس: برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار بودم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۹۹۷

قدوس: برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار بودم

سامان قدوس با تکذیب اظهارات اولیه‌اش در کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار بوده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از Heraldo اسپانیا، سامان قدوس، مهاجم تیم آمیا فرانسه در جلسه روز گذشته (دوشنبه) دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) اظهاراتش در فیفا را تکذیب کرد و گفت هنگام عقد قرارداد داخلی با اوئسکای اسپانیا در تابستان 2018 احساس می‌کرده تحت فشار قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

سامان قدوس که پیش از پیوستن به آمیای فرانسه در اسپانیا با اوئسکا قرارداد داخلی امضا کرده بود با شکایت این باشگاه از سوی فیفا به محرومیت 4 ماهه و پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی محکوم شد. باشگاه اوسترشوندس سوئد نیز از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد. پس از شکایت باشگاه اوسترشوندس و سامان قدوس روز گذشته جلسه CAS با حضور سامان قدوس، برادرش به عنوان شاهد و نمایندگان باشگاه‌های سوئدی و اسپانیا به مدت 6 ساعت برگزار شد.

 

سامان قدوس در این جلسه بر خلاف اظهارات پیشین خود در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: من برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرار گرفته بودم و نمی‌دانستم قراردادی میان اوسترشوندس و این باشگاه اسپانیایی وجود دارد.

 

وی همچنین اعلام کرد در زمان بازدید از باشگاه اوئسکا برادرش و یک مدیر برنامه فوتبال اهل اسپانیا (پینا) او را همراهی می‌کردند.

 

CAS قرار است 16 ژوئن (27 خرداد) رأی نهایی این پرونده را که قابلیت اجرایی خواهد داشت صادر کند.

آمیان سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس سامان قدوس تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

پایگاه فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت. صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم. "

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو