Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق ساحلی دریای خزر و ساعات بعد از ظهر دامنه‌های شرقی زاگرس واقع در استان‎های مرکزی مثل قم، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از فارس و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پنجشنبه و جمعه در اغلب مناطق کشور جو آرام خواهد بود، شایان ذکر است روز پنجشنبه در برخی مناطق دامنه‌های شرقی زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و روز جمعه دامنه‌های البرز غربی در استان‌های قزوین و زنجان و غرب سواحل دریای خزر به ویژه ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه نیز این شرایط در سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین تا اواخر هفته در نوار شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی و با احتمال کمتر روز چهارشنبه در جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط موجب گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد شد. همچنین از اواخر سه‌شنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه نیز به سبب وزش باد شدید مناطق شمالی خلیج فارس به ویژه سواحل استان بوشهر مواج است.  

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران سامانه ی بارشی پارسی خبر دریای خزر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش فارس، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر