Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@11:59:19 GMT

دمای هوا در اغلب نقاط کشور گرمتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۰۳۳

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی اکنون کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: مثل دو روز گذشته دمای هوا در بیشتر مناطق کشور افزایش خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: هوای تهران امروز به ٣٦ درجه خواهد رسید و هفته گرمی را پشت سر می‌گذاریم، الگوهای نقشه هواشناسی به سمت تابستانی‌شدن در پیش است و گرما در اغلب مناطق کشور رو به پایداری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دمای هوای پایتخت در روز شنبه به ٣٨ در جه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش پراکنده و وزش باد در مناطقی از سواحل دریای خزر، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس بیش‌بینی شده است.

بر اساس اظهارات کارشناس سازمان هواشناسی در استان‌های البرز، قم، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه در زابل و شرق خراسان‌جنوبی وزش شدید باد موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و تا پنج‌شنبه مناطق شمالی خلیج‌فارس به ویژه سواحل بوشهر مواج است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور