Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از اسفند سال گذشته تاکنون، یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک بلاعوض به کارگاه‌های کوچک خسارت دیده صنایع دستی پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم پویا محمودیان افزود: کمک‌های بلاعوض گرچه مبالغ کمی است، اما همین مبالغ اندک در شرایط حاد، کمک حال مناسبی برای کارگاه‌های کوچک انفرادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سقف پرداخت کمک‌های بلاعوض براساس گزارش و شرایط هر کارگاهی تعیین و پرداخت می‌شود.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، افزود: کمک‌های بلاعوض به کارگاه‌های کوچک خسارت دیده از حوادث به ویژه در مناطق محروم پرداخت می‌شود و همچنان ادامه دارد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همچنین از پرداخت 37 میلیارد تومان تسهیلات با بهره 10 درصد از سال 97 تاکنون خبر داد و گفت: این تسهیلات با نرخ بهره 10 درصد به 90 کارگاه فعالان صنایع دستی در 31 استان کشور با بازپرداخت 24 ماهه و 6 ماهه تنفس برای وام گیرندگان، پرداخت شده است.
خانم محمودیان درباره چگونگی تامین مواد اولیه مورد نیاز کارگاه‌های صنایع دستی، افزود: مکاتبات و جلسات که در نتیجه آن، سوخت مورد نیاز کارگاه‌ها با مشارکت شرکت ملی پالایش و پخش تامین شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی از رفع محدودیت صادرات زیرانداز‌های دست باف خبر داد و گفت: سقف صادرات زیرانداز‌های دست باف پس از اصلاح قانون از 20 متر مربع به 40 مترمربع افزایش یافت و از این پس امکان خروج چمدانی زیرانداز دست باف تا سقف 40 مترمربع امکانپذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعطا تسهیلات صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸  پرداخت شد. - اخبار استانها -

 هادی شاه‌وردی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ 108 میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات اعطایی بند الف تبصره 18 برای 177 طرح صنایع‌دستی در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی  افزود: مبلغ 244 میلیارد و 448 میلیون ریال نیز به 214 طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال 1402 پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: سال گذشته لیست 750 هنرمند صنایع‌دستی متقاضی بیمه تامین اجتماعی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی دو مرحله برای تأمین منابع ارسال شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • ‌اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی