Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:42:29 GMT

تالارها و سالن‌های پذیرایی کرمان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۲۱۴

تالارها و سالن‌های پذیرایی کرمان بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق بصیری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا تالارها و سالن‌های پذیرایی کرمان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این بازگشایی فقط شامل تهیه و سرو غذا است، افزود: همچنین موزه‌ها و امکان تاریخی هم بازگشایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری در خصوص حضور کارمندان در ادارات هم گفت: از ۱۰ خرداد تمامی کارمندان باید در محل کار خود حضور داشته باشند. این دستورالعمل شامل حال افراد دارای بیماری زمینه یا علائم کرونا نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: همچنین امتحانات پایه نهم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان بازگشایی مراکز بازی‌های رایانه‌ای نیست، گفت: در شرایط کنونی فعالیت دست فروشان به صلاح نیست.

کد خبر 4934140

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است:

از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در استان خواهیم بود. 

عمده فعالیت این سامانه روز‌های سه‌شنبه تا پنج شنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود. 

با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ در استان؛ فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان