Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@07:28:56 GMT

بازار گل محلاتی منتقل می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۲۴۷

بازار گل محلاتی منتقل می شود

   

رضا عباسی، شهردار منطقه ۱۴  گفت: پس از ایجاد مشکلاتی درباره  بحث پارکینگ و ایجاد ترافیک در محدوده بازار گل محلاتی ایجاد و همچنین تنگ شدن عرصه برای افراد فعال و صاحبان سرمایه در این بازار، شهرداری منطقه  در دوره جدید تعارضات بین این مجموعه و مجموعه تعاونی هیات مدیره بازار گل را تبدیل به تفاهم کرده وتصمیم گرفته شد که این بازار به مکانی نزدیک ضلع شمال مجموعه فعلی منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طبق قانون همه نهادها و مجموعه ها می توانند زمین هایی که به صورت باغ است را در اختیار شهرداری ها قرار دهند تا  شهرداری ها در آن راستا از آن استفاده کنند، افزود: زمینی با مساحت حدود هفت هزار متر مربع که متعلق به شورای عالی شهرسازی وزارت مسکن است برای این انتقال در نظر گرفته شده و چون پرورش گل و بازار گل در همین راستاست و تغییر کاربری محسوب نمی شود می توان این زمین را در اختیار بازار گل قرار داد.

عباسی با بیان اینکه در اطراف این زمین؛ دادگاه خانواده، دانشگاه آزاد، بازار گل و شهرداری قرار دارند، ادامه داد: برای ساماندهی و حل مشکلات ترافیکی در این محدوده ساخت پارکینگی دو هزار متری آغاز  و در ادامه آن جابجایی بازار گل انجام می شود که با استقبال هیات مدیره بازار گل روبرو شده است.

شهردار منطقه ۱۴ در خاتمه با اشاره به جلساتی که در این زمینه با متولیان بازار گل محلاتی برگزار شده و پیگیری این انتقال توسط شهرداری منطقه و سازمان بوستان ها و فضای سبز، یادآور شد: برای اجرای عملیات انتقال باید در ابتدا واگذاری زمین به صورت قطعی انجام شود. از آنجا که توافقات و تعاملات فی مابین نیاز به یک سری توافقات مالی دارد و هماهنگی سازمان های مختلف در این زمینه باید انجام شود، انتقال بازارگل نیاز به زمان بیشتری دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم