Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش دوومیدانی گفت: هدف من این است که بتوانم زیر ۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بدوم تا بتوانم از طریق رنکینگ المپیکی شوم. تاریخ انتشار: 10:09 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۲۴

مسلم نیادوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که پس از چند ماه انتظار دوباره فعالیت‌های اماکن ورزشی از سر گرفته شده و این مسئله باعث شد من هم به کار خودم برگردم و هم تمریناتم از تپه و صحرا به پیست حافظیه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمریناتم را به صورت منسجم زیر نظر مربی‌ام پیگیری می‌کنم. امیدوارم زودتر هم شرایط مسابقات به حالت عادی خود بازگردد و هم ورزشکاران به اردوی تیم ملی برگردند تا از این طریق شرایط رقابت بین ورزشکاران ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری فعلاً اکثر مسابقات بین‌المللی لغو شده و تنها رقابت‌هایی که باید در آنها شرکت کنم مربوط به مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ برتر دوومیدانی است که امیدوارم با برنامه‌ریزی منجسم مسئولان این رقابت‌ها هم خیلی زودتر استارت زده شود تا بتوانیم خودمان را پس از چند ماه دوری از میادین هم محک بزنیم و هم به منابع مالی دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش دوومیدانی تصریح کرد: از شخص سرپرست فدراسیون دوومیدانی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این شرایط کرونایی که در قرنطینه بودم چند با با من تماس گرفت و جوای احوالم شد و حتی این نوید را به من داد تا تمام سعی خود را می‌کند تا مشکلات موجود را برای من به حداقل برساند.

نیادوست در مورد اینکه آیا در فصل جاری هم در تیم دوومیدانی سپاهان حضور دارد یا خیر، گفت: مذاکرات بین من و نمایندگان باشگاه سپاهان در حال پیگیری است و از آنجایی که فصل گذشته روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم و همچنین از لحاظ امکانات موجود هم بر خلاف برخی تیم‌های دیگر حرفه‌ای هستند اگر شرایط مساعد باشد دوست دارم در این تیم باقی بمانم.

وی در پایان در مورد اینکه چقدر شانس رسیدن به کسب سهمیه المپیک را دارد، گفت: با توجه به تعویق یک ساله المپیک اکنون در حال برنامه ریزی با مربی ام هستیم تا بتوانیم در بهترین فرم ممکن در مسابقات گزینشی شرکت کنیم و هدف من این است که بتوانم زیر ۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بدوم تا بتوانم از طریق رنکینگ المپیکی شوم. ان‌شاءالله در این شرایط سخت تمرینی مسئولان فدراسیون و همچنین وزارت ورزش من را کمک کنند تا بتوانم یک سهمیه دیگر به تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورم اضافه کنم. همچنین در این مدت مسئولان هیئت دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان شهرم از جمله حیدرعلی کامیاب و میثم عالیشوندی بی نهایت به کمال تشکر محبت را داشتند و نگذاشتند برای لحظه‌ای احساس بدی به من دست بدهد و در حد توان از من حمایت کردند. امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: دعوت حدادی به مسابقات بین المللی مجارستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی مسلم نیادوست فدراسیون دوومیدانی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)