Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@05:34:17 GMT

لغو مجدد اجرای طرح ترافیک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۳۵۲

لغو مجدد اجرای طرح ترافیک در پایتخت

ایران اکونومیست-محمدی در صفحه شخصی خود از لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت که قرار بود از فردا سه شنبه ششم خرداد ماه در پایتخت برگزار شود، خبر داد.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از لغو مجدد اجرای طرح ترافیک که قرار بود از فردا سه شنبه ششم خرداد ماه در پایتخت اجرا شود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه خود نوشت:

‌‏بنا به نظر غیررسمی وزیر بهداشت و بمنظور رفع نگرانى درباره افزايش شيوع ويروس كرونا و حفاظت از سلامت شهروندان، با وجود مصوبات مشترک شورای ترافیک و مسئولین سلامت شهر تهران، طرح‌هاي ترافيكى كه قرار بود از ٦خرداد ماه مجدداً اجرا شود تا بررسی در اولین جلسه ستاد ملي كرونا اجرا نخواهد شد.

این اظهار نظر و تصمیم گیری در حالی است که از ظهر امروز استانداری تهران نیز موافقت خود را به همراه شهرداری تهران برای اجرای مجدد محدودیت های ترافیکی(طرح ترافیک و طرح کاهش الودگی هوا) در پایتخت از امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه اعلام کرده بود.

پس از اعلام نظر مدیریت شهری برای اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران به دلیل تزریق بار مسافران درون شهری به ناوگان‌حمل و نقل عمومی اجرای طرح ترافیک در پایتخت را تا پایان هفته منتفی اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح ترافیک در پایتخت اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جزییات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران را تشریح کرد.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ قلم کالا) ۲۴ هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و صیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روز‌های شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روز‌های تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

گفتنی است یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه‌جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت