Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دفتر حزب آلمانی «اتحادیه دموکرات مسیحی» در شهر هامبورگ با تکرار ادعاهای بی‌اساس برخی رژیم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و جنبش حزب‌الله، خواستار تعطیل کردن یک مرکز اسلامی در این منطقه شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، این اتحادیه قصد دارد طرحی را در پارلمان آلمان ارائه کند که به موجب آن از فعالیت‌های «مرکز اسلامی هامبورگ»، به بهانه ارتباط با حزب‌الله - که چندی پیش در آلمان تروریستی و ممنوع‌الفعالیت اعلام شد - جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«دنیس گلادیاتور» سخنگوی این حزب در پارلمان آلمان - که زمانی «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور ریاست آن را برعهده داشت - به روزنامه دیه‌ولت گفت: «تمام تماس‌های رسمی [دولتی آلمان] با مرکز اسلامی هامبورگ باید فوراً متوقف شود، ممنوعیت اتحادیه‌ای باید بررسی و اعمال شود، همچنین تا زمانی که مرکز اسلامی هامبورگ بخشی از شورا (مجمع جوامع اسلامی) است تماس‌های ایالتی با آن مجمع باید لغو شود».

بر این اساس، گروه صهیونیستی «جامعه دوستی اسرائیل-آلمان» نیز از ائتلاف کابینه آلمان متشکل از حزب اتحادیه دموکرات مسیحی و حزب سبز خواست تا به بهانه وجود سازمان‌های تحت هدایت ایران در شورای جوامع اسلامی در این کشور،  تماس‌های دولتی با آن را لغو کند.

در صورت موافقت پارلمان و دولت آلمان با طرح حزب مذکور، سه مجموعه مرکز اسلامی، آکادمی اسلامی و مسجد آبی در هامبورگ به بهانه‌های واهی و بی‌اساس تعطیل خواهند شد.

این در حالی است که دولت سوسیال دموکرات ایالت هامبورگ در سال ۲۰۱۲ بعد از نشست‌هایی با سازمان‌های اسلامی در این منطقه، با آنها بر سر ارزش‌های مشترک، فعالیت‌های مسالمت‌آمیز و بردباری تعهد کرد.

پیش از این درخواست حزب آلمانی، وزارت کشور آلمان در تاریخ یازده اردیبهشت با صدور بیانیه‌ای حزب‌الله را بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد و گفت فعالیت‌های آن را در خاک این کشور اروپایی ممنوع کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلامی هامبورگ مرکز اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیاییان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری درباره شرایط جوی اظهار کرد: امروز (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی وقوع رگبار و رعدو برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / بارش باران و تگرگ در ۸ استان

وی ادامه داد: جمعه (۳۱ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی اوایل هفته آتی گفت: شنبه (ول اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقو رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: دوشنبه(۳ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکزی کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره شرایط جوی دریای عمان توضیح داد: امروز (۳۰ فروردین) شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا ( ۳۱ فروردین) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی شنبه (اول اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227560 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین