Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 محمدرضا معتمد  با بیان این که در صورت عدم نیاز مالی, فروش سهام عدالت توصیه نمی‌شود افزود: از روز شنبه دهم خرداد امکان فروش سهام عدالت برای دارندگان و یا مشمولان معامله سهام عدالت وجود دارد.

اخبار اقتصادی - او با تأکید بر اینکه تعیین روش مدیریت سهام عدالت فقط تا 8 خرداد ماه میسر می‌باشد گفت: طبق مصوبات شورای نظارت بر امور سهام عدالت، دارندگان سهام عدالت در این مرحله مجاز به فروش 30 درصد از سهام خود هستند و باقی مقدار دارایی سهام عدالت ظرف مدت یک سال آینده آزادسازی و قابل معامله خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمد ادامه داد: در حقیقت، درگاه اصلی ورود سرمایه گذاران به بازار سهام ، کارگزاری‌ها هستند اما به‌دلیل حجم بالای سرمایه گذاران در این مرحله از شبکه بانکی کشور هم کمک خواهیم گرفت تا در صورت خواست مردم و قصد فروش سهام عدالت، بانک‌ها هم در این اقدام، کمک‌رسان باشند در اصل بانک‌ها در این مرحله نقش عاملیت را ایفا می‌نمایند.

او افزود: نرخ فروش سهام عدالت، نرخ تابلوی سازمان بورس می‌باشد.

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس اوراق بهادار گفت: از آنجا که سهام موجود در سبد سهام عدالت ، بسیار ارزنده هستند و در سال‌های آتی سوددهی خوبی خواهند داشت به مردم توصیه می‌شود در صورت نیاز از سودهای آینده سهام عدالت در قالب سود سهام و یا افزایش تعداد سهام استفاده کنند و تا آن زمان دست نگه‌دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهام بازار سهام بورس سهام عدالت سازمان بورس و اوراق بهادار سود سهام سهام سهام عدالت بورس بازار بورس فروش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ مشخص شد هشت شرکت در زمان مقرر نسبت به محاسبه عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ و واریز سود اقدام نکردند که این خلف وعده‌ی آنها تخلف محسوب می‌شود و سازمان بورس اعلام کرد با آن برخورد می‌کند.

سودی مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

در پی آن اعلام شد قرار است تا خردادماه ۱۴۰۳ میزان سودی که این شرکت‌ها در مرحله دوم پرداخت نکردند به حساب سهامداران عدالت واریز شود. به تازگی نیز رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از احتمال واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد امسال داد. مجید عشقی، اما زمان دقیق واریز و مبلغ آن را اعلام نکرد.

در اسفندماه، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی می‌بایست ۴۰۹ هزار تومان دریافت کنند. افرادی که سبد ۴۹۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، کسانی که ۵۳۲ هزار تومان سبد دارند مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که از سبد سهام یک میلیون تومانی برخوردارند ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند. سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده بودند باید مغایرت در زمینه میزان سود را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه