Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@20:18:58 GMT

(فیلم) تمرین بوکس شدید همایون شجریان!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۴۲۵

(فیلم) تمرین بوکس شدید همایون شجریان!

اهل موسیقی به اتفاق بر این نکته باور دارند که همایون شجریان در تکنیکِ آوازخوانی سرآمد است. تسلط او در خواندنِ هر گامی تقریبا در موسیقی ایران بی‌مانند است. تحریر‌های متنوع، تکنیک بالا، تسط بر ملودی و ریتم و البته داشتنِ نفس طولانی از مهمترین ویژگی‌های آوازخوانی همایون شجریان است.

وقتی همایون شجریان آلبوم «شوق نامه» را زیرنظر محمدرضا درویشی منتشر کرد، پدرش در توصیف توانایی‌های همایون شجریان گفته بود که «من نمی‌دانم همایون این همه نَفَس را از کجا آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همیشه شنیده شده که همایون شجریان زیاد به کوهستان می‌رود و آنجا به تمرین آواز می‌پردازد. شاید همین مسئله و تمرین در دامان کوهستان یکی از دلایل این توامندی است.

اما در روز‌های اخیر فیلمی از همایون شجریان منتشر شده که او را در حال تمرین بوکس نشان می‌دهد. این فیلم نشان می‌دهد که همایون در چهل و سه سالگی به شدت مشغول انجام تمرین‌های بوکس است.

رشته ورزشی بوکس از جمله ورزش‌های سنگین است که ورزشکاران این رشته با تمرین‌های فشرده، استقامت و نَفَسِ‌شان را بالا می‌برند.

در ادامه فیلم مربوط به تمرین‌های همایون شجریان را می‌بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: همایون شجریان بوکس همایون شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات جاده ابریشم که یکی از رقابت های قدیمی و مطرح جهان است از یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.   مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف امروز چهارشنبه ۸ فروردین برگزار می‌شود و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده است با «بوتلایف» از روسیه روبه‌رو می‌شود. در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده با «خوجانزار‌» از ازبکستان مبارزه می‌کند. در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده با «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان بالای رینگ می‌رود. در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته با «دارخان دوسیبای» از قزاقستان جدال می‌کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در مسابقات جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • (بشنوید) مینا گیان
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو