Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: آمریکا فکر می‌کند اگر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت های نیروی انتظامی را تحریم کند می‌تواند بین ملت و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند در حالی‌که این کار احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌و‌گو با خاورستان، در مورد تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از طرف آمریکا، اظهار کرد: دشمنیِ آمریکا با کشور ایران دشمنیِ دیرینه‌ای است و مربوط به سال‌های اخیر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1332 تا سال 1357 دولت قانونی ایرانی را برکنار و با مسلط کردن رژیم کودتا 25 سال در کشور حکومت کرد.   امام جمعه نهبندان بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاکنون دشمنی آمریکا بیش از 4 دهه می‌شود که ادامه دارد.   حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: نمونه آشکار دشمنی آمریکا با ایران، تحریم‌ها است. تحریم‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته شد و نهادها و افراد مختلفی را تحریم می‌کند.   وی اظهار کرد: آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و شخصیت های حقیقی و حقوقی را در کشور تحریم کرد و اخیرا نیز بحث تحریم نیروی انتظامی را به میان آورده است.   نیروی انتظامی مولود انقلاب اسلامی است/ میزان رضایت شهروندان در ایران از پلیس بسیار خوب و زبانزد است   امام جمعه نهبندان تصریح کرد: الحمدلله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جایگاه خاصی در بین ملت ایران دارد و این نیروی فداکار مولود انقلاب اسلامی است. نیروی انتظامی همواره نیرویی جان برکف است و همیشه در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.   حجت‌الاسلام خزاعی بیان کرد: امروز پلیس ایران رابطه بسیار صمیمی و مهربانی با شهروندان دارد و میزان رضایت شهروندان از پلیس بسیار خوب و زبانزد است. آمریکا نمی‌خواهد که این اعتماد عمومی بین پلیس و مردم برقرار باشد لذا اقدام به تحریم نیروی انتظامی ایران کرده است.   وی افزود: آمریکا فکر می‌کند اگر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت های نیروی انتظامی را تحریم کند می‌تواند بین ملت و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند در حالی‌که این کار احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند.   آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است   امام جمعه نهبندان گفت: امروزه به وضوح مشاهده می‌کنیم که آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است.   حجت‌الاسلام خزاعی به اقدام بسیار مهم ایران در حمایت از کشور ونزوئلا اشاره کرد و افزود: کشور ونزوئلا تحریم نفتی بود اما کشور ایران طی روزهای گذشته چند کشتی حامل سوخت را به ونزوئلا ارسال کرد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست در تحریم ایران و در تحریم کشورهای دیگر انجام دهد.   تیر آمریکا در تحریم کشورها به سنگ خورده است   وی تصریح کرد: تیر آمریکا در تحریم کشورهای دیگر از جمله سوریه و عراق به سنگ خورده است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر قله اعتلا و پیروزی ایستاده است.   امام جمعه نهبندان تاکید کرد: باید تمام ملت ایران، مسئولان، شخصیت‌ها و دولت‌مردان و... در مقابل این اقدام احمقانه آمریکا، دفاع جانانه‌ای از نیروی انتظامی داشته باشیم.   حجت‌الاسلام خزاعی با اشاره به اقدام سال گذشته آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد هجمه قرار دادن این نهاد ولایی و انقلابی، گفت: همان‌گونه که سال گذشته تمام مردم کشور از اقشار مختلف و مسئولان، شخصیت‌ها، دولتمردان، هنرمندان و ... شعار "من یک سپاهی هستم" را سر دادند و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند در این مقطع زمانی نیز باید همان حمایت‌ها را از نیروی خدوم انتظامی این جان برکفان و حافظان امنیت داشته باشند تا تیر آمریکا مانند همیشه به سنگ بخورد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران امام جمعه نهبندان حجت الاسلام خزاعی نیروی انتظامی احمقانه آمریکا انقلاب اسلامی تیر آمریکا ملت ایران شخصیت ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود