Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این خصوص گفت: به منظور سهولت آمد و شد مسافران و گردشگران بهسازی بخشی از مسیر دسترسی آبشار زیبای وارک خرم آباد در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

سید امین قاسمی با بیان اینکه ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای بهسازی مسیر این آبشار اختص یافته اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار نسبت به احداث دیگر زیرساخت‌های گردشگری در کنار آبشار وارک خرم آباد اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره اینکه استان لرستان با دارا بودن بیش از ۶۰ آبشار به سرزمین چشمه‌ها و آبشار‌ها در کشور معروف شده بیان کرد: در فصول بهار و تابستان و گرمای هوا مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور برای لذت برد از این آبشار‌های دلپذیر استان زیبای لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

قاسمی افزود: آبشار وارک در غرب گردنه نوژیان، بخش پاپی در جنوب شرقی شهرستان خرم آباد قرار دارد و فاصله آن تا شهر خرم‌آباد حدود ۶۰ کیلومتر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اضافه کرد: آبشار زیبای وارک خرم آباد، شهریورماه سال ۱۳۹۵ به شماره ۳۳۰ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لرستان خرم آباد آبشار وارک خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • آبشار رؤیایی ایران در لرستان
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)