Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مسعود رضایی با اشاره به معرفی بیش از ۵۱ هزار واحدمسکونی به بانک افزود: ۵۰ هزارواحد مسکونی سیل زده  با بانکهای عامل عقدقرارداد نموده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به شروع عملیات احداث ۱۲هزار و۷۰۰واحدمسکونی در مناطق سیل زده، اظهار کرد: عملیات اجرای ۱۲هزارو ۲۰۰واحدآرماتوربندی و بتن فنداسیون،۱۱هزارو ۶۰۰ واحداجرای اسکلت ،۱۰ هزارو ۷۰۰واحد اجرای دیوارچینی و سقف به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۰هزار و ۳۰۰واحد تکمیل و به مردم سیل زده استان لرستان تحویل داده شده است .

رضایی با اشاره به توزیع ۸۰ هزارو۳۰۰ تن سیمان رایگان جهت احداث واحدهای سیل زده درلرستان ابرازامیدواری کرد و گفت: با کمک و مشارکت مردم ، واحدهای باقیمانده به زودی تکمیل و به مردم  تحویل داده می شود.

46

کد خبر 1392182

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در استان گفت: آبخیزداری به عنوان یک عامل تجدید شونده و زیرساخت توسعه هر کشور و جامعه است که با بهره‌برداری اصولی، علمی و پایدار از منابع طبیعی در بستر زمان پایدار می‌شود.
احمدی افزود: بهره‌برداری غیراصولی از منابع طبیعی موجب بحران کم‌آبی، وقوع سیل‌های ویرانگر، هدر رفت خاک حاصلخیز، از بین رفتن کیفیت آب‌ها از نظر فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، پر شدن مخازن سد‌ها و تأسیسات آبی از رسوب و لغزش زمین شود.. وی گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری در کنترل و مهار سیلاب، کنترل فرسایش خاک، کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب، توسعه و تقویت پوشش گیاهی کنترل هرز آب‌ها، تغذیه سفره‌های زیرزمینی، تغذیه سفر‌های زیرزمینی و افزایش آب رودخانه و چشمه تأثیرگذار است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری با توجه به توپوگرافی منطقه و بالا بودن میزان فرسایش خاک به عنوان یک ضرورت است.
عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری در سه بخش بیومکانیک، بیولوژیک و مکانیک از جمله مرتعداری، جنگل‌کاری، ایجاد و افزایش پوشش گیاهی و فضای سبز و، احداث بند و سد خاکی به منظور جلوگیری و کاهش عوامل تخریب منابع طبیعی از جمله سیل، خشکسالی، تغییر اقلیم، مقابله با کمبود و بحران آب و بیابان‌زایی اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ۲۵ هزار لرستانی تحت پوشش طرح «زندگی با آیه‌ها» قرار می‌گیرند
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری