Web Analytics Made Easy - Statcounter

آصفری منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند، گفت: امروز نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت داخلی و امنیت درون مرزها یک عملکرد بسیار موفق دارد و دشمن از این موضوع ضربه خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ با اشاره به اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران این بار در تحریم نیروی خدوم انتظامی خود را نشان داد، گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم برای ایجاد امنیت تلاش های زیادی در انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از ۴ هزار شهید را در راه ایجاد امنیت و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار کرد: این نشان از این دارد که نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی پیشتاز است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز در حالی آمریکائی نیروی انتظامی را تحریم می کنند که پلیس این کشور وحشیانه ترین و خشونت بار ترین رفتارها را با مردمش دارد، گفت: تبعیض نژادی که پلیس آمریکا نسبت به مردم سیاه پوست دارد و با بی رحمانه ترین رفتارها با آنها برخورد می کند نشان از این دارد که آمریکائی ها هیچ خط قرمزی برای حقوق بشر قائل نیستند و به این مسئله توجهی نمی کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امروز کشوری(آمریکا) نیروی مقتدر انتظامی ایران را مورد تحریم قرار می دهد که خشونت بار ترین رفتار را نسبت با مردم خود دارد، افزود: اینگونه رفتارهای آمریکائی ها در برخورد با مردم نشان بی توجهی آنها با مسئله انسانیت است.

آصفری با تأکید بر اینکه تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها نشان از موفقیت این نیروی مقدس است، گفت:موفقیت های روز افزون نیروی انتظامی در مسئله مبارزه با مواد مخدر همانند خاری در چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند، ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت داخلی و امنیت درون مرزها یک عملکرد بسیار موفق دارد و دشمن از این موضوع ضربه خورده است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با بیان اینکه تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها هیچ اثری در بین مردم ایران و حتی منطقه نخواهد داشت، گفت: ارتباط تنگاتنگی که بین مردم و نیروی انتظامی همواره برقرار است و قطعا آسیبی نخواهد دید.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم برای ایجاد امنیت یک اتحاد و انسجام کامل دارند، گفت: لذا رفتارهای آمریکائی‌ها برای تحریم این نیروی مقدس نه به دلیل جمهوری اسلامی بلکه به دلیل مخالفت آنها با امنیت مردم و خدشه به حقوق شهروندی آنها است.

آصفری با بیان اینکه هر زمانی که آمریکائی ها هر نهاد و مجموعه هایی از داخل کشور را تحریم کرده اند نشان از این داشته که آن نهاد در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موفق عمل کرده، گفت: قطعا نیروی انتظامی بعد از تحریم همچنان بر روی حرکت خود ثابت قدم خواهند ماند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با اقدامات ضد امنیتی آمریکائی در ایران از مهمترین دلایل تحریم آمریکائی ها است که قطعا نیروی انتظامی این حرکت خود را با قوت تر از گذشته دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی منتخب مردم اراک آمریکائی ها امنیت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد