Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:31:46 GMT

هوای تهران همچنان سالم است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۸۹۵

هوای تهران همچنان سالم است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش های شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت غلظت آلاینده های هوای تهران در شرایط مطلوب قرار دارد.

شاخص کیفی هوا هم اکنون بر روی عدد ۷۲ قرار گرفته که نسبت به میانگین ۲۴ ساعت گذشته ۶ واحد کمتر شده است.

ذرات ملعق کمتر از ۲.۵ میکرون از بیشترین غلظت در هوای تهران برخوردارند و همچنان ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون، دی اکسید نیتروژن و ازن بالاتر از حد پاک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4934191

منبع: مهر

کلیدواژه: هوای سالم وضعیت هوای تهران ذرات معلق وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران نیروی انتظامی شیوع کرونا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر وضعیت هوای تهران پلیس راهور شهر تهران طرح ترافیک کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس اعلام شرکت کنترل هوای تهران آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۲ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول (سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوای اصفهان
  • هوای اصفهان آلوده شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای اصفهان آلوده است
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق