Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فداکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به حساب یتیمان سراسر کشور کمک نقدی واریز کرده است افزود: نام ۳۵۰ یتیم رفسنجان از سن نوزادی تا ۱۸ سالگی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به بنیاد مستضعفان کشور ارسال و در مجموع یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به حساب بانکی این افراد واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ۵۷۰ دانش آموز رفسنجانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در ایام شیوع کرونا به پنج دانش آموز هر کدام کمک هزینه ۱۰ میلیون ریال برای خرید گوشی تلفن همراه برای استفاده از برنامه آموزشی شاد و دریافت آموزش های فضای مجازی واگذار شد.

وی در خصوص کمک‌ های غیرنقدی نیکوکاران به ایتام و محسنین نیز گفت: مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد و محلات رفسنجان آماده دریافت کمک ‌های خیران هستند و دانش آموزان و ایتام نیازهای فراوانی در حوزه های مختلف آموزشی و غیره دارند که نیکوکاران می توانند با ارائه کمک های خود حامی آن ها باشند و دل آن ها را شاد کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان با بیان اینکه کرونا بر معیشت مددجویان این نهاد نیز تأثر گذاشته است افزود: اواخر اسفند سال ۹۸ حدود ۲۰ میلیارد ریال در قالب سبد کالا و بسته های بهداشتی بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: اوایل اردیبهشت امسال نیز ۷۰۰ سبد کالای ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی ( به نسبت تعداد افراد خانوار) تهیه، بسته بندی و توزیع شد.

کمیته امداد رفسنجان بیش از چهار هزار خانوار مددجو را تحت حمایت دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ره رفسنجان خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ره رفسنجان کمیته امداد امام خمینی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رفیع نژاد اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد استان مرکزی است که با استقبال خوب حامیان و مردم نیک اندیش در دیار آفتاب همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با ماه مبارک رمضان در استان مرکزی به اجرا درآمد و در این طرح ۴۱۹۵ نفر به عنوان حامی جدید جذب شدند.

رفیع نژاد با بیان اینکه ایتام بدون حامی در استان مرکزی وجود ندارد، گفت: مبالغ واریزی حامیان این طرح به صورت مستقیم به حساب ایتام تحت سرپرستی واریز می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد از طریق سایت ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

کد خبر 6083900

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد