Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: فاز نخست عملیات اجرای بتن روسازی در مسیر دوچرخه ضلع شمال محور کریمخان، با توجه به تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از روش‌های نوآورانه و بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، با استفاده از نمونه بتن ساخته شده با تکنولوژی جدید در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از روش‌های نوین در اجرای بتن روسازی را سبب افزایش مقاومت خمشی و سایشی دانست و یادآور شد: مسیر دوچرخه سواری ضلع شمال خیابان کریمخان با استفاده از همین روش اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه عملیات بهسازی مسیر‌های پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در دو ضلع شمالی و جنوبی محور کریمخان از خیابان حافظ تا میدان ولیعصر (عج) در اولویت کاری این سازمان است، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها و ملاحظات بهداشتی و ایمنی ادامه دارد.

گفتنی است بخشی از فاز نخست پروژه بهسازی مسیر‌های پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه خیابان کریمخان در ضلع جنوب این محور حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان مفتح به طور کامل به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری مسیر دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • کوچ برگی از زندگی متفاوت عشایر+فیلم
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟