Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم صبح فردا چهارشنبه با حضور رؤسای قوا در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

قدس آنلاین: مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۷خرداد ماه ۹۹ با حضور رؤسای قوا برگزار می‌شود.

در این مراسم پس از تعیین هیأت رئیسه سنی، پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت‌الاسلام محمد گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه فردا نمایندگان بحث تعیین شعب را خواهند داشت.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در چیدمان صندلی‌ها در مجلس، طبق گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس دهم صندلی برخی از میهمانان از جمله معاونین پارلمانی قوا در جایگاه تماشاچیان تعبیه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم افتتاح مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمهیدات این کشور برای برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در صورت تشدید مخاطرات امنیتی، لغو برگزاری افتتاحیه این رویداد را رد نکرد.

به گزارش ایرنا، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدید‌های امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

ماکرون با اشاره به اینکه در این رویداد بزرگ نیرو‌های امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است که خارج از فضای بسته و در رود سِن و اطراف آن برگزار شود. انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

ماکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت فرانسه را مجبور به کاهش تعداد تماشاگران افتتاحیه المپیک از ۶۰۰ به حدود ۳۰۰ هزار نفر کرد.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه پیش‌تر با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند.

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود