Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:48:53 GMT

تاریخ جدید برگزاری کنگره جهانی اسکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۹۶۲

تاریخ جدید برگزاری کنگره جهانی اسکی اعلام شد

فدراسیون جهانی اسکی تاریخ جدید برگزاری و میزبان کنگره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی اسکی تاریخ جدیدی را برای کنگره اعلام کرد. براین اساس این کنگره قرار است 4 اکتبر (13 مهر) در زوریخ برگزار شود.

قرار است در این کنگره جانشین جیان فرانکو کاسپر رئیس فدراسیون جهانی اسکی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود این اتفاق هفته گذشته رخ دهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

همچنین محل کنگره از تایلند به سوئیس تغییر کرد هرچند اینکه سوئیس می‌تواند این میزبانی را به دلیل محدودیت تجمعات برگزار کند یا خیر مشخص نیست.

شورای فدراسیون جهانی اسکی تاریخ جدیدی را مشخص کرده اما دوباره در تاریخ اول آگوست (11 مرداد) یک بار دیگر آن را تایید خواهد کرد. تاریخ جایگزین هم ماه نوامبر در نظر گرفته شده اما در صورت عدم برگزاری، کنگره تا 2021 به تعویق می‌افتد.

کاسپر رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی قرار است بعد از 22 سال از سمت خود این ماه کنار برود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکی فدراسیون سوئیس تایلند فدراسیون جهانی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند