Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@05:50:17 GMT

زمان و مکان تشییع «صدیقه کیانفر» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۹۹۲

زمان و مکان تشییع «صدیقه کیانفر» مشخص شد

ایران اکونومیست-پیکر «صدیقه کیانفر» بازیگر سینما و تلویزیون روز چهارشنبه رهسپار خانه ابدی می‌شود.

بنا شد تا مراسم تشییع پیکر مرحوم «صدیقه کیانفر» ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام شود.

بنا بر این گزارش به دلیل حفظ پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسمی قبل از خاکسپاری انجام نخواهد شد و تمامی موارد مربوط به مراسم خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی کارهای مربوط به خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت به عهده مؤسسه هنرمندان پیشکسوت است.

به گزارش فارس، صدیقه کیانفر بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون از سال ۱۳۳۶ فعالیت در رادیو را با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان آغاز کرد.

این بازیگر در سریال ها و فیلم های متعددی به نقش آفرینی پرداخته بود که می توان از میان آنها به مرضیه، در قصه ها زندگی می کنند، کیمیا، خوب بد زشت، ما فرشته نیستیم، بی گناهان، میوه ممنوعه، رسم عاشقی، شب دهم، مسافر، هامون، آپارتمان شماره ۱۳، بحران، مجنون، پرنده آهنی، یک مرد یک خرس، مستاجر و ... اشاره کرد.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روزی است که مسعود اسکویی مجری، گوینده و کارشناس شناخته شده رادیو ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری شده است. در همان ساعت‌های اولیه انتشار اولین خبر از بستری شدنِ اسکویی در بخش آی‌سی‌یو، خبرهای ضد و نقیض بسیاری در فضای‌مجازی منتشر شد. 

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند. یکی از آنها مهدی آذرمکان که روزگاری مدیریت رادیو ورزش را برعهده داشت و چند صباحی مدیریت رادیو ایران و حالا به عنوان قائم‌مقام رادیو شناخته می‌شود. او درباره آخرین وضعیتِ این گوینده پیشکسوت با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی انجام داد. 

جشنواره مستند رادیو 4 اردیبهشت افتتاح می‌شود

آذرمکان تأکید کرد: خوشبختانه حال آقای اسکویی رو به بهبود است و از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند. من بلافاصله که ایشان به بخش منتقل شدند به عیادت‌شان رفتم. بحمدالله وضعیت خوبی دارند و باید راه بروند تا به زودی دوباره صدایِ ایشان را از امواج رادیو ورزش بشنویم.

بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر هنرمند گلستانی
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی