Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  جلال عزیزی با اشاره به ضرورت احداث پیست دوچرخه کوهستان در استان، بیان کرد: موقعیت جغرافیایی کرمانشاه باعث شده تا اکثر ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای به رشته دوچرخه سواری وارد می‌شوند، به سمت دوچرخه کوهستان گرایش پیدا کنند.

او افزود: از چندسال قبل ورزشکاران این رشته برای تمرین به تپه‌های سراب قنبر می‌رفتند و آنجا تمرینات خود را انجام می‌دادند، تا اینکه در یکی دو سال اخیر بحث احداث پارک جنگلی در این قسمت از شهر توسط شهرداری جدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه اضافه کرد: زمانی که شهرداری پروژه ۱۸۰ هکتاری پارک جنگلی سراب قنبر را طراحی می‌کرد، مقرر شد هفت درصد این مساحت را برای احداث فضا‌های ورزشی اختصاص دهد و با پیگری‌هایی که داشتیم احداث یک پیست دوچرخه کوهستان هم در دستور کار قرار گرفت.

او بااشاره به توقف ایجاد شده در احداث این پیست، عنوان کرد: هرچند احداث پیست دوچرخه کوهستان یکی از مصوبات طرح پارک جنگلی سراب قنبر بود، اما اکنون سازمان پارک‌ها برای احداث این پروژه ممانعت ایجاد می‌کند.

عزیزی افزود: ایرادی که سازمان پارک‌ها برای این پروژه مطرح کرده، احتمال وارد شدن آسیب به درختان پارک جنگلی حین اجرای احداث پیست و تمرینات دوچرخه سواران است، درحالیکه ماهیت پیست‌های دوچرخه کوهستان در همه جای دنیا عبور آن‌ها از میان درختان است.

او بیان کرد: با وجود اینکه اعلام کرده بودیم ادوات مورد نیاز برای احداث این پیست را خودمان تامین می‌کنیم، اما متاسفانه تاکنون فایده‌ای نداشته و شهرداری هم در این میان هیچ حمایتی از ما نداشت.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان در ادامه بااشاره به نبود فضای تمرینی مناسب برای ورزشکاران دوچرخه کوهستان کرمانشاه، اعلام کرد: ورزشکاران ما درحال حاضر در کوهستان‌های اطراف شهر تمرین می‌کنند و شرایط سختی را می‌گذرانند و احتمال بروز مشکلات زیادی برای آن‌ها وجود دارد.

او در پایان خواستار همراهی سازمان پارک‌ها و شهرداری کرمانشاه برای احداث این پیست با توجه به نیاز ورزشکاران این رشته در استان به این پیست شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری شهرداری کرمانشاه پیست دوچرخه کوهستان برای احداث پارک جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان