Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:26:42 GMT

تعلیق حج عمره ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۰۱۳

تعلیق حج عمره ادامه دارد

مقامات سعودی از ادامه تعلیق حج عمره تا اطلاع ثانوی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از الجزیره، مقامات سعودی اعلام کردند که حج عمره و زیارت و نیز سفرهای بین‌المللی تا اطلاع ثانوی همچنان در حالت تعلیق است.

  مسئولان عربستان همچنین اجازه برپایی نماز جمعه را در همه شهرها به جز مکه مکرمه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مقامات مذکور همچنین اجازه ازسرگیری سفرهای هوایی داخلی را با اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع کرونا دادند.   همچنین تعلیق حضور در محل کارهای دولتی و خصوصی در عربستان لغو شد.   علاوه بر آن زمان آمدوشد در این کشور از 6 صبح تا 3 بعدازظهر در همه شهرها به جز مکه مکرمه اعلام شد.   همچنین مسئولان سعودی در زمان مقرر برای عدم منع آمدو شد٬ اجازه تردد خودروهای شخصی را صادر کردند.   مقامات عربستان مجوز آغاز به کار برخی از فعالیت‌های اقتصادی مانند فروشگاه‌های عمده‌فروشی و خرده فروشی و مراکز تجاری را صادر کردند.   روز گذشته وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد که طی بیست و چهار ساعت گذشته 2235 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.   تاکنون 74795 نفر در عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 399 نفر جان خود را از دست داده‌اند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!

تیم فوتبال تاجیکستان در دیداری هیجان انگیز مقابل عربستان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود. در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است. تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد