Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس اعلام یکی از نزدیکان «محمدعلی کشاورز» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، حال عمومی این بازیگر قدیمی پس از بستری شدن در بیمارستان رو به بهبود بوده و نسبت به روز گذشته روند بهبود صعود چشمگیری داشته است. تاریخ انتشار: 10:45 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۷۵۹

خبرگزاری میزان - براساس اعلام یکی از نزدیکان «محمدعلی کشاورز» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، حال عمومی این بازیگر پیشکسوت پس از بستری شدن در بیمارستان رو به بهبود بوده و نسبت به روز گذشته روند بهبود صعود چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره زمان ترخیص بازیگر سریال «پدر سالار» ادامه داد: پیش از این قرار بود که کشاورز شنبه هفته جاری از بیمارستان مرخص شود اما به دلیل شرایط جسمانی و همین طور تشخیص پزشکان تشخیص بر آن شد تا وی به مدت یک هفته دیگر بستری شده و بعد از آن در صورت تایید پزشکان مرخص شود. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی درباره حال عمومی محمدعلی کشاورز اذعان کرد: خوشبختانه وضع عمومی بازیگر پیشکسوت بسیار بهتر از گذشته شده است، این روند بهبود به صورت روزانه بیشتر شده و خدا را شکر می‌کنیم که وی امروز از تمامی روزهایی که در بیمارستان بستری بوده وضع بهتری دارد. 

وی پیرامون دلیل اصلی بستری شدن کشاورز خاطرنشان کرد: مشکلات و عارضه کلیه دلیل اصلی بستری شدن کشاورز در بیمارستان بود اما خوشبختانه وی از لحاظ کلیوی وضعیت خوبی داشته و همچنان تحت مراقبت پزشکان برای اندازه گیری درصد کراتین خود است. امیدواریم با توجه به روند بهبود کشاورز وی به زودی از بیمارستان مرخص شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما محمدعلی کشاورز محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت روند بهبود بستری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند