Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر ؛حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشترگفت: جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی و استانی، دقیقی مدیر اجرایی طرح‌های آبرسانی جنوب شرق خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، به منظور بررسی مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه در این نشست مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل تصفیه خانه ۲۵ هزار متر مکعبی شوشتر اختصاص یابد افزود: همچنین بر بهره برداری از این تصفیه خانه تا پایان سال ۹۹ تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنبه دانه پور اظهار داشت: با توجه به تاخیر اجرای این پروژه، برای رفع برخی نیازهای اداره آب و فاضلاب شوشتر در آستانه تابستان، قرار شد الکتروپمپ، کابل، تابلوی برق، ترانس برق و دیزل ژنراتور ظرف ماه جاری در اختیار آب و فاضلاب شهرستان قرار بگیرد.

46

کد خبر 1392193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بابل با بیان اینکه وزارت نیرو برای اجرای طرح‌های فاضلاب طرح‌های آبرسانی روستایی نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته بود که که پارسال ۵۰۰۰ روستا‌ها وارد مدار بهره‌برداری شدند.

ذولفقار مهدی زاده افزود: مقرر شده امسال هم ۵۰۰۰ روستای دیگر در کشور با حمایت‌های دولت وارد مدار بهره‌برداری شود. 

او گفت: اجرای یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز به عنوان طرح‌های اولویت دار تصفیه فاضلاب به عنوان برنامه به مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

ذولفقار مهدی زاده با بیان اینکه این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در وزارتخانه رصد و کنترل می‌شود، افزود: تعدادی از این طرح‌ها مانند تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های چالوس و نوشهر در استان مازندران اجرا می‌شوند. 

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: تصفیه خانه نوشهرو چالوس تا شهریور ماه امسال وارد مدار بهره برداری می‌شود و شبانه روز ۱۲ هزار متر مکعب فاضلاب را تصفیه خواهد کرد.

 مهدی زاده گفت: درمحله شهید کاظم بیگی تصفیه خانه فاضلاب بابل و طرح‌های متنوعی تعریف و قرار شد اقدامات لازم برای تامین اعتبار اجرای این طرح‌ها انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند