Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سامان قدوس روز گذشته در جلسه دادگاه حکمیت ورزش جهان  صحبت های اولیه خود را نزد فدراسیون جهانی منکر شد.

وی گفت زمانی که برای امضای قرارداد داخلی با اوئسکا اسپانیا در سال 2018 اقدام کرد، از نظر روحی تحت فشار بوده است.

ستاره این روزهای تیم آمیان فرانسه، در تابستان سال 2018 پیش از خروج از تیم اوسترشوندس سوئد، ابتدا با تیم اوئسکا قرارداد داخلی امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود این انتقال در ازای 3 میلیون یورو صورت گیرد.در آن هنگام همه تصور می کردند وی لژیونر ایران در اسپانیا خواهد بود.اما ناگهان سر از تیم آمیان درآورد. همین اتفاق باشگاه اسپانیایی را وادار به شکایت کرد.

در پی این شکایت وی 4 ماه محروم شد و ملزم به پرداخت جریمه نقدی 4 میلیون یورویی نیز شد.همچنین فیفا باشگاه سوئدی را از فعالیت در 2 پنجره نقل وانتقالاتی محروم کرد.

بعد از آنکه تیم سوئدی شکایت کرد و در پی آن نیز سامان قدوس از طریق دادگاه حکمیت ورزش خواستار رسیدگی به این پرونده شد، جلسه ای روز گذشته در این دادگاه با حضور ستاره ایرانی، برادرش و نمایندگان باشگاه های سوئدی و اسپانیایی برگزار شد که بیش از 6 ساعت به طول انجامید.

قدوس در این جلسه حرفی متفاوت با آنچه نزد فیفا بیان کرده بود، اظهارداشت.او عنوان کرد برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرارگرفت.

قدوس افزود: اطلاع نداشتیم که چه توافقی میان اوسترشوندس و اوئسکا صورت گرفته است.

وی همچنین بیان کرد زمانی که در باشگاه اوئسکا حضور یافت، برادرش حضور نداشت و پینا، مدیر برنامه اسپانیایی حاضر بود.

قراراست CAS در تاریخ 16 ژوئن (27 خرداد 99 ) رای نهایی این پرونده را صادر کند.

254 251

کد خبر 1392202

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سامان قدوس فوتبال اروپا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید مکالمه جالبی را با کارلو آنچلوتی پیش از انتقال به منچستریونایتد فاش کرد.

طرفداری | جدایی کاسمیرو از رئال مادرید کارلو آنچلوتی را بسیار احساساتی کرده بود.

کاسمیرو، ستاره سابق رئال مادرید پس از گذراندن 9 سال درخشان در سانتیاگو برنابئو و کسب 5 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سرانجام در تابستان 2022 با انتقالی 60 میلیون پوندی راهی منچستریونایتد شد.

حال پس از گذشت تقریباً 2 سال از جدایی کاسمیرو از رئال مادرید، این ملی‌پوش برزیلی فاش کرد که کارلو آنچلوتی پس از اطلاع از تصمیم او برای پیوستن به منچستریونایتد، بسیار احساساتی شد و جلوی چشم او گریه کرد. کاسمیرو در گفت‌وگو با ال چرینگیتو گفت:

من همه چیز را در رئال مادرید برده بودم. برای همین نیاز به تجربه جدیدی داشتم. ترک کردن رئال مادرید کار آسانی نبود، اما در ذهنم روشن بود که چیزهای تازه‌ای می‌خواستم، مثل یادگیری زبان جدید، رقابت در یک لیگ دیگر و ... . من هنوز در سن و سال خوبی بودم. می‌توانستم به رقابت کردن ادامه دهم و در باشگاه دیگری رشد کنم. از اولین روزی که به منچستریونایتد آمده‌ام، باشگاه خیلی خوب با من رفتار کرده‌است.

کاسمیرو افزود:

من این را قبلاً به هیچ‌کس نگفته‌ام. فقط یک بار برای انتقال به منچستریونایتد تردید داشتم. یادم می‌آید بعد از ظهر یک جمعه بود و من با منچستریونایتد تمام کرده بودم، فقط باید قرارداد را امضاء می‌کردم. اطرافیانم می‌دانستند همه چیز تمام شده‌است. من برای صحبت با آنچلوتی به دفترش رفتم. در را باز کردم و آنچلوتی را در حال گریه کردن دیدم. به کارلو گفتم: "تو نمی‌تونی گریه کنی مرد. هر کسی جز تو می‌تونه گریه کنه، اما تو یکی نه." آنچلوتی به من گفت: "کاس، نمی‌دونم چرا دارم گریه می‌کنم اما من تو رو خیلی دوست دارم. نمی‌خوام تیم رو ترک کنی."  

آن لحظه، تنها باری بود که برای رفتن تردید کردم... فهمیدم که چه افراد زیادی در رئال مادرید من را دوست دارند، اما من به یونایتد قول داده بودم و قول من از هر چیزی مهم‌تر است.  

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا