Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:46:08 GMT

فعالیت مجدد اتوبوس‌ها در شیراز/ ماسک الزامیست

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۱۷۴

فعالیت مجدد اتوبوس‌ها در شیراز/ ماسک الزامیست

ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به بازگشایی ناوگان اتوبوسرانی بعد از حدود سه ماه از شنبه ۱۰ خرداد در این شهر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصا زدن ماسک را هنگام استفاده از این سیستم حمل و نقلی الزامی دانست.

مجبتی زوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با دستور شهردار و شوراییان این کلانشهر، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از شنبه ۱۰ خردادماه با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان، مجددا از سرگرفته می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه با بازگشایی مترو و اتوبوس از هفته آینده به طور مرتب ضدعفونی ناوگان با نظارت معاونت متبوع انجام خواهد شد، افزود: بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز همکاری شهروندان را می‌طلبد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز مجددا تاکید کرد: اجرای هر اقدام پیشگیرانه دوسویه است، بخشی مرتبط با ما و بخشی به شهروندان بر می‌گردد، لذا انتظار است شهروندان فهیم شیرازی به این موضوع توجه کنند تا شاهد رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

زوربخش با بیان اینکه همزمان با فعالیت اتوبوس، مترو نیز فعال خواهد شد، بیان کرد: برای بازگشایی مترو تمهیداتی نظیر الزام استفاده از ماسک، شناسایی افراد مشکوک، ضدعفونی مستمر و...اندیشیده شده است.

او یادآور شد: از دهم خرداد فعالیت مترو در بازه زمانی ساعت ۶ صبح تا ۹ شب پیش‌بینی شده و به تدریج ساعت فعالیت گسترش پیدا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین گفت: از صبح امروز ششم خرداد، فعالیت سیستم دوچرخه‌های اشتراکی نیز بعد از حدود سه ماه تعطیلی، در شیراز آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر شیراز شهرداری شیراز تمهیدات اتوبوسرانی ستاد ملی کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد