Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر بهداشت و درمان اصفهان همچون روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، با عزمی راسخ در جبهه مقابله با این بیماری به جهاد مشغول هستند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پزشکان و پرستاران اصفهانی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در جبهه مقابله با بیماری کرونا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا بیمارستان خورشید اصفهان در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری قرار داشت که تلاش کادر درمان این بیمارستان با همان جدیت و همت روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ادامه دارد.

جامعه پزشکی همانند اوایل انقلاب، در حال ایثار و فداکاری استتأکید وزیر بهداشت بر توجه به آموزه‌های قرآنی در علوم پزشکی/ جداسازی روح و جسم خطای استراتژیک علم پزشکیاعزام هزاران نیروی بهداشتی و درمانی به نقاط مختلف کشور توسط بسیج جامعه پزشکی

 

انتهای پیام/ 162/ت

 

R41346/P/S6,51/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان ، بابک عزتی ، توانسته با بومی سازی این دارو به صنعت داروسازی کشور کمک کند.

قطره خوراکی برای درمان عفونت و زخم معده ، اسپری مخصوص درمان بیماری های دهان و کرم مخصوص درمان بیماری های پوستی از جمله تولیدات این محقق همدانی است .

زنبور عسل از شیره درختان برگ سوزنی و گیاهان همیشه سبز مثل صنوبر ترکیبی بسیار مقوی به نام بره موم تولید می‌کند که به آن چسب زنبور یا propolis  نیز گفته می‌شود.

این ماده چسبناک به ویژه در سال‌های اخیر در علم پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته و خواص درمانی فوق ‌العاده‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت
  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد