Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:03:45 GMT

بقاع متبرکه همدان بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۲۱۰

بقاع متبرکه همدان بازگشایی شدند

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از بازگشایی مجدد امامزادگان و بقاع متبرکه همدان طی امروز خبر داد.

رامین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از بازگشایی مجدد امامزادگان و بقاع متبرکه همدان طی امروز خبر داد و اظهار کرد: امام زادگان و بقاع متبرکه استان که به دلیل کنترل بیماری کرونا تعطیل شده بودند، مجدد از امروز ۶ خرداد ماه مجدد بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از طلوع آفتاب این اماکن پذیرایی زائران و مجاوران خواهند بود.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان خاطرنشان کرد: همواره رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمع و نماز جماعت و ضد عفونی روزانه تمام سطوح و کتب و ادعیه در دستور کار قراردارد.

وی با اشاره به اینکه تقاضا داریم افراد مسن و سالخورده و کودکان و افراد بیمار به هیچ وجه به این اماکن مراجعه نکنند گفت: در صورت حضور خادمین از ورود آنها جلوگیری می‌کنند.

غلامی برای ورود به این مکان‌های مقدس به همراه داشتن چادر نماز، سجاده مهر و کتاب‌های ادعیه را الزامی دانست و افزود: این وسایل موجود در امامزادگان و بقاع متبرکه طی ایام‌کرونایی در اختیار افراد قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان بیماری کرونا اداره اوقاف بازگشایی امامزادگان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در قزوین و همدان

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در قزوین و همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070163 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • مراسم رژه روز ارتش در قزوین و همدان
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟