Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:00:58 GMT

اتفاقی مهم در مسیر زندگی هنری «پژمان جمشیدی»

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۲۲۳

اتفاقی مهم در مسیر زندگی هنری «پژمان جمشیدی»

به گزارش افکارنیوز،

پژمان جمشیدی امسال با سریال «زیرخاکی» اثر جلیل سامان در تلویزیون حسابی خوش درخشید و بی‌شک می‌توان کلمه «پدیده» را درباره او به کار برد. جمشیدی با این سریال، از زیر سایه عنوان «فوتبالیست» بیرون آمد و حالا دیگر رسما به عنوان «بازیگر» شناخته می‌شود.

اخبار چهره ها - پژمان جمشیدی در « زیرخاکی » برخلاف آثاری که تا به حال در سینما بازی کرده، در کنار یک بازیگر کمدی دیگر حضور نداشت و زوج کمدی در کار نبود، بنابراین بار کمدی سریال روی دوش خودش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که دیگر بازیگران سریال مانند ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر و گوهر خیراندیش هم  بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتند اما پژمان جمشیدی که نقش اصلی قصه را برعهده داشت، با بازی خوب خود موفق شد بیشتر از بقیه به چشم بیاید و دیگر بازیگران را کمی به حاشیه ببرد.

شخصیت «فریبرز» چه از لحاظ سن و سال و چه از نظر ویژگی‌های شخصیتی، در مقایسه با دیگر کاراکترهایی که او تا به حال بازی کرده متفاوت و نقش دشوارتری بود، پژمان جمشیدی هم در مقام بازیگر، بازی متفاوتی در این مجموعه داشت و باعث شد شخصیت «فریبرز» به کاراکتر محبوب و بامزه‌ای تبدیل شود. سریال «زیرخاکی» امسال بیشترین میزان بیننده و جایگاه اول را داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زیرخاکی سریال هادی حجازی فر پژمان جمشیدی گوهر خیراندیش پژمان جمشيدی زیرخاکی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!

مهرنوش طوسی نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دختر‌های ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می‌کند. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تا به حال ۴ فصل از این سریال ساخته شده است.

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی در نون خ نقش دختر اول ادریس با ۱۳ بچه را بازی می‌کند که به تازگی مدرک پزشکی خود را گرفته است.

منبع: گفتنی

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • نفس دختر پژمان بازغی در پشت صحنه سریال گناه فرشته (عکس)