Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:04:04 GMT

کمپین رسانه‌های سعودی علیه حزب اسلامی تونس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۲۶۰

کمپین رسانه‌های سعودی علیه حزب اسلامی تونس

شبکه اسکای نیوز آمریکا که از سوی عربستان سعودی حمایت مالی می شود نیز یک سری اخبار و گزارش هایی علیه این چهره ملی کشور تونس راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، رسانه های دولتی در کشورهای عربستان، امارات متحده عربی و مصر به طور سیستماتیک کمپینی علیه راشد الغنوشی رهبر جنبش النهضه کشور تونس آغاز کردند و به نظر می رسد در نظر دارند این چهره سیاسی معنوی را در کشور آفریقایی مورد حمله قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه اسکای نیوز آمریکا که از سوی عربستان سعودی حمایت مالی می شود نیز یک سری اخبار و گزارش هایی علیه این چهره ملی کشور تونس راه انداخته است.

 

در گزارش ها و مستندهای تهیه شده توسط این شبکه ها الغنوشی به فساد مالی متهم شده است و سعی می شود او را برای منافع کشور تونس مضر جلوه داده شود.

 

راشد الغنوشی رهبر اسلامگرایان تونس و از مخالفان نظام سیاسی دولت سابق تونس بود. وی به دلیل مبارزات و فعالیت‌های سیاسی خود علیه زین العابدین بن علی دیکتاتور سابق چندین بار دستگیر شده بود.

 

الغنوشی پس از بازگشت به تونس جمعیت پاسدار قرآن کریم وابسته به حزب اسلامی النهضه را تاسیس کرد. یکی از تالیفات الغنونسی کتابی به نام حرکت امام خمینی(ره) و تجدید حیات اسلام است.

 

در گزارش این شبکه ها حزب اسلامی تونس را به فساد مالی متهم می کنند که پس از پیروزی در انتخابات مبلغ 8میلیارد دلار از بودجه های دولتی اختلاس کرده اند. تحلیلگران معتقدند این جریان درصدد اختلاف در احزاب داخلی تونس است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: راشد الغنوشی الغنوشی تونس کشور تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • «آلاء» به تونس می‌رود