Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:48:33 GMT

سایت پسماند دزفول دچار آتش سوزی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۲۷۳

سایت پسماند دزفول دچار آتش سوزی شد

محمدعلی دوایی‌فر روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: سایت دفن زباله در منطقه ماهوربرنجی بدلیل نبود نظارت کافی از سوی جهاد کشاورزی دچار آتش سوزی شده است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان منطقه برخلاف دستورالعمل‌های زیست محیطی اقدام به آتش زدن بقایای محصول گندم می‌کنند، افزود: این آتش سوزی به سایت دفن زباله ماهوربرنجی سرایت و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار دزفول خواستار نظارت بیشتر اداره جهاد کشاورزی و جلوگیری از آتش زدن بقایای محصولات شد و اظهارداشت: ۱۰ ها دستگاه آتش نشانی، بولدوزر و کمپرسی از حدود سه ساعت قبل در سایت دفن زباله مستقر شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

وی افزود: برای تثبیت شرایط سایت پسماند و جلوگیری از آتش سوزی دوباره، بعد از خاموش کردن آتش اقدام به ریختن خاک در محل شده است.

وقوع آتش سوزی در سایت دفن زباله، اهالی جندی شاپور را آزار می‌دهد و با تغییر جهت باد شهرک صنعتی یک و ۲ را نیز درگیر می‌کند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی وزارت جهاد کشاورزی دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی وزارت جهاد کشاورزی دزفول آتش نشانی وزارت جهاد کشاورزی دزفول سایت دفن زباله آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ وحید واسطه به خبرگزاری صدا و سیما گفت: بارش دو روز گذشته بطور میانگین بیش از ۲۰ میلیمتر در استان ثبت شد.

وی افزود: بیشترین ورودی با یک میلیون و ۷۰۰ متر مکعب به سد شیرین دره بوده و سد‌های بیداواز و بارزو هر یک با  ۷۰۰ مترمکعب بیشترین آبگیری را داشتند.
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه این بارشها کشاورزان را به سالی پربار امیدوار کرد به آنها توصیه کرد از کودهای سرک و پتاس در مزارع استفاده کنند.

همچنین مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم از کشاورزان خواست در صورت مشاده آفت زنگ زرد گندم هر چه سریعتر با آن مبارزه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • کشت گندم در ۵۹ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز