Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس بین الملل خرداد _ محمد محمدی : دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا درست در حالی که بیش از صدهزار نفر در آمریکا جان خود را به دلیل کرونا از دست دادند و بحران کرونا آمریکا را به بحران‌زده‌ترین کشور جهان بدل کرده است با لباس ورزشی وارد زمین گلف شد و ساعاتی گلف بازی کرد. اتفاقی شبیه به این اتفاق مدتی قبل نیز در مورد بولسنارو، رییس‌جمهور جنجالی برزیل نیز افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل که مدیریت بحران فاجعه‌آمیز بولسنارو در آن سبب شد تا این کشور به مقام دومین کشور بحران‌زده دنیا برسد هفته گذشته شاهد این اتفاق بود که رییس‌جمهور این کشور فارغ از تمامی بحران‌ها با رفقایش سوار بر یک کشتی تفریحی به دریا رفت و مدتی در میان دریا جت اسکی سواری کرد! البته بی جهت نیست که به او لقب ترامپ برزیل را داده‌اند. 
به گزارش خرداد ،دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، کایلی مک‌‌اننی یک بار در مورد گلف بازی کردن مقامات آمریکا درست در زمانی که عزای عمومی در کشور برقرار است و مردم در حال سوگواری هستند گفته بود: "این غیر قابل پذیرش است”.
ولی این برخورد و واکنش مک‌‌اننی مربوط به دونالد ترامپ، رییس‌جمهور فعلی آمریکا که روز گذشته در این شرایط ویژه، فارغ از تمام اتفاقات در حال گلف بازی کردن بود نیست. مک‌‌اننی در سال ۲۰۱۷ باراک اوباما، رییس‌جمهور سابق این کشور را به دلیل گلف بازی کردن او در زمان قتل دنیل پیرل، خبرنگار وال استریت ژورنال در سال ۲۰۰۲ سرزنش کرد! اوباما در آن زمان سناتور ایالت ایلینویز در سنا بود و مقام مهمی که ارتباطی با این واقعه داشته باشد نداشت. 
مک‌‌اننی بابت متهم کردن اوباما به خاطر این واقعه عذرخواهی کرد اما زبان به انتقاد دوباره از او باز کرد و گفت: "در زمان ریاست‌جمهوری او در سال ۲۰۱۴ روزنامه‌نگار آزادی به نام جیمز فولی در سوریه به دست داعش به قتل رسید و اوباما واکنش مناسبی به این قضیه نشان نداد! زمانی که فولی به قتل رسید اوباما در تعطیلات خود در مارتا به سر می‌برد و در حال تفریح و استراحت و خوش‌گذرانی بود. اما ما باید به هر دوی این مردان، یعنی دونالد ترامپ و باراک اوباما افتخار کنیم چرا که هر دو نفر رهبران کشور ما بودند و در حال حاضر  رییس‌جمهور در حال جنگ و مبارزه در جبهه مقابله با کووید-۱۹ است و ما باید شکرگزار او باشیم”.
دونالد ترامپ هم در حملاتش خطاب به اوباما به این مسئله اشاره کرده بود که در سال ۲۰۱۴ یک روزنامه‌نگار به قتل رسیده و رییس‌جمهور ما مشغول گلف بازی کردن بوده است. قضیه وقتی جذاب‌تر می‌شود که ترامپ با شدیدترین لحن اوباما را به خاطر گلف بازی کردن او در زمان بحران شیوع بیماری ابولا در آمریکا نیز سرزنش کرد و گفت: "سیگنال‌های غلطی فرستاده شده است”. 
ترامپ در زمان رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری نیز گفت: "دیگر وقت کار است و باید بر روی کار و کار و کار تمرکز کرد و دیگر تفریح و گلف بازی کردن تعطیل شده است”. بر اساس آمار متوجه می‌شویم که ترامپ ۲۷۰درصد بیشتر از اوباما به زمین گلف رفته و در آن وقت گذرانده است و آخرین بارش همین دیروز و درست در زمان سوگواری کشور.
برچسب ها: گلف بازی ، ترامپ ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: گلف بازی ترامپ آمریکا گلف بازی کردن دونالد ترامپ گلف بازی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد