Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیمائو سابروسا سال 1999 از بنفیکا به بارسلونا پیوست و دو فصل برای این تیم بازی کرد. از بخت بد، بارسا در پست او یعنی بال تهاجمی، فوق ستاره‌هایی چون ریوالدو و لوئیس فیگو را داشت که باعث می شد به او چندان بازی نرسد.

سیمائو در این رابطه گفت:« وقتی به بارسلونا بودم، با خودم فکر می کردم که با وجود ریوالدو و لوئیس فیگو، چگونه به من بازی خواهد رسید؟ بارسلونا پر از ستاره بود و تمرین کنار فیگو، دی بوئر، کلایورت، گواردیولا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... که خیلی های شان بعدها مربیان بزرگی شدند، افتخاری برای من بود. کار به جایی رسیده بود که منتظر مصدومیت یا محرومیت فیگو و ریوالدو بودم تا بتوانم فرصت بازی پیدا کنم(با خنده). وقت سفرهای هوایی، بین فیگو و گواردیولا می نشستم و کتاب می خواندم. پپ با من بارها صحبت می کرد و همان زمان نیز دیدگاه ها تاکتیکی فوق العاده ای داشت. او با من در مورد گردش صحیح توپ در زمین و جایگیری ها حرف می زد. از حرف های او بسیار استفاده کردم و بعد ها کاملا به سودم شد. یادم است تمرین تمام می شد و من در اوج خستگی بودم که ریوالدو از من می خواست با او تمرین کنم. او انرژیک و خستگی ناپذیر بود. 19 سال داشتم و از تمرین کنار آن ستاره ها لذت می بردم. سال های بی نظیری بودند.» 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا فیگو ریوالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است