Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:54:55 GMT

تشدید نظارت بر اصناف پرخطر آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۴۰۴

تشدید نظارت بر اصناف پرخطر آذربایجان‌شرقی

دکتر عباسعلی درستی روز سه شنبه در گفت و گویی اعلام کرد: پس از سه ماه تعطیلی واحدهای پرخطر، از امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی فروشگاه های زنجیره ای، پاساژها، مجتمع های تجاری، آرایشگاه های مردانه و زنانه، اغذیه فروشان، گرمابه ها، استخرهای شنا، مراکز بازی و تفریحی، آموزشگاه های رانندگی، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، قهوه خانه ها و تالارهای پذیرایی را جزو این اصناف برشمرد و گفت: کلیه صاحبان و کارکنان این مشاغل باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک برای خود و کارکنان و مراجعان، فاصله چینش صندلی ها و محل استقرار مراجعان را مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستی با بیان اینکه این واحدها توسط کارشناسان هر صنف و نیز ناظران بهداشتی به طور شبانه روزی رصد شده و مورد پیگیری قرار می گیرند، افزود: از مردم می خواهیم هرگونه شکایت را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند و همکاران ما به صورت شبانه روز اماده دریافت شکایات هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی اصناف ویروس کرونا آذربایجان شرقی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با ۵۰ تیم بازرسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز، در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی لرستان، گفت: 50 تیم بازرسی نظارت بر بازار کالاهای اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام82 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

فعالیت 24 تیم بازرسی و نظارتی لرستان در ایام عید نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ 270میلیارد تومانی برای واحدهای صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و  قیمت مصوّب روی کالاهای اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام 9 هزار و 400 بازرسی از بازار کالاهای اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: 900 پرونده برای عدم رعایت قانون در واحدهای صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط 50تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ 124 هرگونه تخلف در حوزۀ کالاهای اساسی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی