Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام از توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه در نیمه دوم خردادماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: وقفه ایجاد شده در پروازهای مسافری پیام به دلایل محدودیت‌های پروازی در شرایط کرونا بود.

وی اضافه کرد: از اواسط خردادماه و در صورت عادی شدن شرایط پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار خارجی، کیش، مشهد و اهواز از مقصدهای پروازی فرودگاه بین المللی پیام خواهند بود.

ثناگو مطلق گفت: با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت بنابراین نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بستر و زیرساخت‌های لازم با راه اندازی ترمینال مسافری و اخذ مجوزهای لازم و کسب استانداردهای مورد نیاز فراهم شده است، گفت: با پیگیری نهادهای مسئول مرتبط در استان مانند اداره کل گردشگری در آینده نزدیک شاهد توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام هستیم به نحوی که سایر استان‌های هم جوار نیز بیش از پیش از این امکان فراهم شده بهره مند می‌شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی پیام پروازهای مسافری توسعه پروازهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت