Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:37:33 GMT

نظر چامسکی در خصوص رئیس جمهور آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۴۹۰

نظر چامسکی در خصوص رئیس جمهور آمریکا

چامسکی، فیلسوف آمریکایی: کاخ سفید در دستان یک انسان ضد اجتماع خود بزرگ‌بین است حجم ویدیو: 5.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ترامپ چامسکی ضد اجتماع فیلسوف آمریکایی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور

آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که مقامات لهستان آماده استقرار سلاح‌های هسته‌ای آمریکا در خاک این کشور هستند.

براساس گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور لهستان در ادامه گفت: اگر متحدان ما تصمیم به استقرار تسلیحات هسته‌ای در چارچوب افزایش امنیت جناح شرقی ناتو بگیرند، ما برای آن آماده‌ایم. ما متحد ناتو هستیم و تعهداتی نیز در این زمینه داریم، یعنی صرفا یک سیاست کلی را اجرا می‌کنیم.

دودا اعلام کرد که این موضوع مدتی است که موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است. او افزود: من قبلا چندین بار در این مورد صحبت کرده ام و باید اعتراف کنم که وقتی از من در این مورد سوال شد، اعلام آمادگی کردم.

به ادعای رئیس‌جمهور لهستان، روسیه به طور فزاینده‌ای در حال تقویت استان کالینینگراد از نظر نظامی بوده و اخیرا تسلیحات هسته‌ای خود را به بلاروس منتقل کرده است.   

در همین راستا سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اکتبر ۲۰۲۳ گفت که روسیه در پاسخ به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا مجبور شد به اقدامات جبران‌کننده متوسل شود. وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که در نتیجه سیاست‌های غرب در اروپا، سیستم اعتمادسازی و اقدامات کنترل تسلیحات که شامل خروج آمریکا از تعدادی از معاهدات امنیتی بود، از بین رفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند