Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:41:45 GMT

آتش‌سوزی مراتع گچساران پس از 80 ساعت مهار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۵۱۱

آتش‌سوزی مراتع گچساران پس از 80 ساعت مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران پس از 80 ساعت تلاش شبانه‌روزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌حسین حکمتیان اصل از مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران پش از 80 ساعت تلاش خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آتش‌سوزی مراتع گچساران که از عصر جمعه شروع شده بود مهار شد اما مجددا شعله‌ور شد که با همکاری همه دستگاه‌های کشوری و استانی سرانجام آتش مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این حادثه بیش از 150 هکتار از مراتع و جنگل‌های گچساران طعمه حریق شد.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی خبرگزاری فارس مراتع گچساران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش

داوود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش سوزی این مجتمع سه طبقه واقع در میدان امام علی (ع) شهر تالش رأس ساعت ۹:۳۰ صبح به مرکز آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله که ۵ دستگاه ماشین آتش نشانی به این حادثه اعزام شد.

شهردار تالش افزود: با توجه به وسعت حریق ۳ دستگاه خودرو اطفا نیز از شهرستان‌های همجواری چون اسالم، لیسار و جوکندان اعزام و نسبت به خاموش کردن آتش سوزی با آتش نشانان این شهرستان همکاری کردند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را در بر گرفته بود، ادامه داد: بلافاصله نسبت به تخلیه ساختمان اقدام شد و خوشبختانه هیچ شهروندی در این حادثه آسیب ندیده است.

شهردار تالش با اشاره به اینکه در این عملیات ۴ آتش نشان به صورت جزئی مصدوم شدند، تصریح کرد: مصدومان به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده و تحت مداوا قرار دارند.

قوی پنجه با بیان اینکه این ساختمان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان بوده است، اضافه کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

کد خبر 6079834

دیگر خبرها

  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش