Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز فنلی ۵۲ ساله یکی از علاقه‌مندان به پرواز جنگنده‌ها موفق به شکار لحظه‌ای از فرار تعدادی گوزن که وارد منطقه نیروی هوایی انگلیس شده بودند، شد. هنگامی‌ که دو جنگنده در باند فرودگاه ایستگاه هوایی انگلیس قصد برخاستن را داشتند، تعدادی گوزن از مقابل جنگنده‌ها گذشتند و از مسیر خطرناکی که ممکن بود زیر چرخ جنگنده‌ها له شوند عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز فنلی که با دوربین خود شاهد این لحظه بود، گفت: هنگام عبور گوزن‌ها به چشمان خودم اعتماد نکردم. آن‌ها به طرز عجیبی از مقابل جنگنده گذشتند.

بیشتر بخوانید: بازی با جان کودک توسط پدر بی‌خیالش در بالکن برج!

او اظهار داشت که افسران امنیتی بعد از فهمیدن حضور این تیزپایان در پایگاه، توانستند آن‌ها را به خارج از حصار پایگاه هدایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باند فرودگاه عبور ناگهانی نیروی هوایی جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 845167 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند