Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه از افزایش 22 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد و افزود: نرخ های جدید از امروز (ششم خرداد) اعمال می شود.

سجاد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی و اتوبوس براساس میزان تورم و بصورت کار کارشناسی شده تدوین شده است، گفت: نرخ های کرایه پس از تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری لازم الاجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: بر اساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس شهر کرمانشاه به میزان 22 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: نرخ های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس از امروز(سه شنبه، ششم خرداد) اعمال می شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ‌ کرایه، نرخ های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافرشهر کرمانشاه افزود: شماره تلفنهای 38246565 و 133 این سازمان همواره آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات و شکایات همشهریان خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه تاکسی شهرداري کرایه تاکسی نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند