Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دوره دهم مجلس، نقش بسیج را در شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در کشور را اساسی دانست و گفت: به طور حتم می‌توان از ظرفیت بسیج برای شناسایی انبار‌های احتکار در بخش‌های مختلف از جمله خودرو، کالا‌های اساسی و حتی بحث مسکن استفاده کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بر لزوم برخورد جدی دستگاه قضا با محتکران اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه یکی از مشکلات و بلایای کشور در شرایط کنونی مسئله احتکار کالا است، این مسئله در بخش‌های مختلف اقتصادی قابل مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتکار کالا موجب بروز تنش و تلاطم‌های اقتصادی به واسطه کمبود کالا در بازار می‌شود.

نماینده مردم اورمانات در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال‌های اخیر بار‌ها پارکینگ‌های دپو شده ماشین کشف و شناسایی شده است، این در حالی است که بازار خودرو به دلیل کمبود عرضه دچار معضلات بسیاری شده است. بحث دیگر این است با احتکار مسکن در کشور توسط برخی مالکان، قیمت مسکن بسیار افزایش یابد.
محتکران نقش کلانی در بروز تلاطمات اقتصادی در کشور دارند
نادری با بیان اینکه محتکران نقش کلانی در بروز تلاطمات اقتصادی در کشور دارند، گفت: قطعا محتکران یک پای مشکلات اقتصادی در کشور هستند، بنابر این ضروری است که قوه قضائیه نسبت به برخورد با این دست افراد اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: یکی از الزامات اساسی در بحث برخورد با محتکران، شناسایی این افراد است، در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که میزان نظارت بر بازار‌های اقتصادی مطلوب نیست، بنابر این ضروری است که دولت، بخش‌های مردم نهاد و دستگاه‌های نظارتی به این حوزه ورود کنند.
نقش بسیج در شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در کشور
وی نقش بسیج را در شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در کشور را اساسی دانست و گفت: به طور حتم می‌توان از ظرفیت بسیج برای شناسایی انبار‌های احتکار در بخش‌های مختلف از جمله خودرو، کالا‌های اساسی و همچنین بحث مسکن استفاده کرد، قطعا این بخش می‌تواند در کنترل معضل احتکار در کشور اثرگذار باشد. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مجلس احتکار خودرو کمیسیون اقتصادی محتکران اقتصادی در کشور برخورد با محتکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: برای مهار این حریق ۱۰ ایستگاه اعزام شده‌اند.

هادی عیدی‌پور در گفتگو با ما در تشریح جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش انبار کالا در میدان مهارت شیراز دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات اطفاء به منطقه اعزام شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز