Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:39:40 GMT

تالارهای عروسی در زنجان حق فعالیت ندارند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۵۸۸

تالارهای عروسی در زنجان حق فعالیت ندارند

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا صنوف در سه مرحله بازگشایی شدند ولی باز هم امکان فعالیت تالارهای عروسی در استان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تالارهای عروسی که به طور غیر قانونی در دوران شیوع کرونا فعالیت کنند برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، گفت: طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در زنجان برخی از واحدهای صنفی طی یک بازه زمانی فعالیت داشته و یا پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تاکید کرد: در این زمینه از اسفند ماه سال گذشته تا ۳۱ اردیبهشت ماه بیش از ۷۱۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین واحد صنفی پلمب را داشتند، افزود: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و باشگاه‌های ورزشی طی چند روز گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و باید حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 4934241

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود موسوی اصناف ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر محمد دادرس گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳ در فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی مرزی بالغ بر ۳۶۷ هزار و ۸۶۵ غربالگری سندرومیک، ۱۵۳۶ تست کرونا، ۲۸۶ تست مالاریا، ۳۸۹ تست وبا و ۹۲ مورد واکسیناسیون سرخک انجام شده است.
وی افزود: در بخش فعالیت‌های مراقبت بیماری‌های واگیر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز در این مدت ۹۴۱ مورد بازدید، ۲۳۶۷ مورد واکسیناسیون هاری، ۴۸۳ مورد نمونه گیری و ۲۱۴۵ مورد تست کرونا انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در استان زنجان
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون