Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:20:22 GMT

تحریم نیروی انتظامی تحریم تک تک شهروندان ایرانی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۶۳۹

تحریم نیروی انتظامی تحریم تک تک شهروندان ایرانی است

سید جواد حسینی‌کیا گفت: با تحریم نیروی انتظامی، آمریکا دنبال این است که ترانزیت مواد مخدر را در ایران اجرایی کند، این در حالی است که ایران مانع بزرگی برای مافیای مواد مخدر نیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده منتخب مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: نیروی انتظامی مسئول امنیت شهروندان بوده و تحریم نیروی انتظامی به معنای حمایت از اشرار و قاتلان و جانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا پلیس که امنیت شهروندان را تأمین می‌کند را تحریم نمی‌کنند، اظهار داشت: با تحریم نیروی انتظامی، آمریکا به دنبال این است که ترانزیت مواد مخدر را در ایران اجرایی کند چون اینجا نزدیک‌ترین مسیر به سمت اروپا بوده و با جانفشانی نیروی انتظامی کشور ایران تبدیل به مانعی بزرگ برای اهداف شوم مافیای مواد مخدر شده است.

حسینی‌کیا عنوان کرد: البته این اقدام آمریکایی‌ها یک بار دیگر دروغ بودن این ادعا که می‌گفتند ما با شهروندان ایرانی مشکلی نداریم را اثبات کرد؛ چطور می‌شود کسی ادعا کند با شهروندان ایرانی مشکلی ندارد اما پلیسی که امینت آن‌ها را تأمین می‌کند را تحریم کند و دست جانیان و اشرار را باز بگذارد.

وی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی به معنای تحریم شهروندان است، تأکید کرد: مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است؛ قطعا آمریکای جنایتکار با تحریم‌ نیروی انتظامی به اهداف موردنظرش نخواهد رسید همچنان که قبل از این نیز شاهد تحریم‌ها و خباثت‌های مکرر آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران بوده‌ایم اما آن‌ها به اهداف‌شان نرسیدند.

انتهای ییام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحریم نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس

مهم‌ترین حوادث روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۸۱ کیلو گرم تریاک خبر داد. 

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند فردی در منزل خود واقع در مرکز شهرستان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل، ۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری یک سارق کابل مخابراتی و اماکن خصوصی و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه یک سارق را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۱۳ فقره سرقت کابل و تجهیزات مربوطه و سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کازرون اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در استان فارس 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان و کشف ۱۵ فقره سرقت احشام خبر داد. 

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کارکارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، در نهایت ۳ نفر از اعضای باند سارقان در شهرستان فیروزآباد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: سارقان در بازجویی‌های علمی و پلیسی به ۱۵ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، مرودشت، خفر، سعادت شهر و شیراز اعتراف کردند.

سرهنگ حبیبی به دامداران توصیه کرد: تا آنجا که امکان دارد محل نگهداری احشام را مجهز به دزدگیر و دوربین مدار بسته نموده و از نگهبان شب قابل اعتماد برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنند.

توقیف محموله گازوئیل قاچاق در بوانات 

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی حاوی ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد. 

سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات، اظهار کرد: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گذرفته مشخص شد این خودرو حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴۰ بسته مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند و ۴۰ بسته مصرف هروئین و شیشه نیز کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: در جهت اجرای طرح امنیت محله محور، یک واحد منزل مسکونی که محل فروش مواد مخدر بود، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شد.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از آن منزل، تعداد ۴۰ بسته مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و چند قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند، اضافه کرد: تنگ شدن عرصه بر خرده فروشان که به عنوان واسطه بین قاچاقچیان و معتادان، نقش زیادی در آلوده کردن افراد جامعه دارند، جز با مشارکت اقشار مختلف مردم محقق نمی‌شود.

اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در نی ریز

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز اظهار کرد: پلیس شهرستان نی ریز با استفاده از همه امکانات و جلب مشارکت مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: ماموران پلیس در اجرای این طرح، ۱۲ سارق و ۶ قاچاقچی کالا و ارز را دستگیر و حدود ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر، جمع آوری و دستگیری ۴۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و توقیف ۵۸ وسایل نقلیه متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود که فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

دستگیری ۲ سارق کابل برق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و اعتراف آن‌ها به ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند، گفت: این سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از پلمب ۸ واحد صنفی متخلف خبر داد. 

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در جهت اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در بازدید از واحد‌های صنفی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن بازدید و ارزیابی و رصد فعالیت‌های بیش از ۷۵ واحد صنفی، ۸ واحد صنفی متخلف را به علت تکرار تخلفات و نادیده گرفتن تذکرات قبلی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فروردین ماه امسال خبر داد. 

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان آباده طرح ارتقای امنیت اجتماعی را طی فروردین ماه امسال اجرا کردند.

او ادامه داد: در این رابطه ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت بدون مدارک توقیف، مقادیر زیادی سوخت و کالای قاچاق، یک دستگاه خودرو مسروقه و ۷۸ فقره انواع سرقت کشف کردند و ۱۵ سارق نیز دستگیر شدند.

کشف بالغ بر ۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر، جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر از دیگر اقدامات مهم فرماندهی انتظامی شهرستان بوانات در فروردین ماه امسال بود که سرهنگ مسعودی به آن‌ها اشاره کرد.

کاهش سرقت در کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کاهش ۳۸ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها خبر داد. 

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار بیان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، اقدامات خوبی در جهت پیشگیری از وقوع انواع سرقت در این شهرستان صورت گرفته است.

او، کاهش ۳۸ درصدی انواع سرقت‌ها را نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان، نشانه بارز تعامل مردم با پلیس برشمرد و تصریح کرد: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت‌های مهم در برنامه ریزی و تصمیم گیری در مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۵ سارق دستگیر و ۴۴ فقره انواع سرقت کشف شده است.

اجرای طرح امنیت اجتماعی در شهرستان اوز

فرمانده انتظامی اوز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی در نقاط آلوده و حساس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی فرمانده انتظامی اوز اظهار کرد: طرح ارتقای احساس امنیت اجتماعی و امنیت محله محور با هماهنگی مرجع قضائی در شهر اوز و روستا‌های تابعه این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح ماموران یگان‌های انتظامی شهرستان، ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ دستگاه انواع خودرو متخلف را توقیف و تحویل پارکینگ دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت: همچنین در جهت مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی